lørdag 18. oktober 2008

Samme nr som i 2003



Dagens bilde er smålig usaklig. Jeg skulle finne et bilde fra 2003. Jeg fant ingenting verdt å vise. Men jeg fant denne her, den er fra 2002. Det var Rap Jam på Rockefeller. Det var tider det. Fet lineup!

Til saken : I det vi holder på å gjøre ferdig videoen til Samme Nr Som i 99, og er veldig fornøyd med hvordan den ser ut (seriøst, jeg er 100% glad), så sendte min bror meg denne sangen her.


Samme nr som i 2003




Og jeg er glad han gjorde det. Dette er originalen til Samme nr som i 99, fra 2003. Beaten er laget av Leeroy fra Freakshow, men sangen falt litt i glemmeboken da vi holdt på med Tier'n & Lars ting. Jeg klarte derimot ikke helt å gi slipp på temaet, og gjorde litt om på flyten og rytmen da jeg fikk det som skulle bli Samme nr som i 99 beaten i fjor. Var digg å kunne få brukt den tanken til noe, og jeg følte at jeg tok stemningen fra originalen til et nytt sted.

Men så kommer min bror.

Min bror mener denne originalen er mye bedre enn denne nye Samme Nr som i 99. Jeg vet ikke helt, det blir litt som å sammenligne en tjukk jente og en slank jente som heter det samme. Begge har sine stiler og fordeler.

Den nye, eller snarere den offisielle versjonen, finner du så klart her.

Hva synes dere? Last begge ned, og se hva du synes

2 kommentarer:

Hoetell sa...

Hvorfor har du ikke linket til OSS a, Lars? Det vil du, vet du. Deeeeet vil du.

Lars Vaular sa...

jeg har ingen linker, men dere er på en sånn liste helt nederst. WORD LIFE

jeg fant ikke ut hvordan jeg gjorde det link greiene.

school me.