torsdag 20. november 2008

Alle i Oslo...




Førstkommende fredag er det feiring av FN's 'world television day' samt 225 års-jubileum for den første gjennomførte luftballongferd, og i tillegg spiller Grand Island på Rockefeller, så hvis du befinner deg i Oslo anbefaler jeg deg å sjekke det ut. These guys go hard, jeg mener, de går hardt, de går liksom skikkelig, skikkelig hardt. Veldig inspirerende konsert. På ekte.

Jeg får vel og nevne at jeg skal spille i Bergen samtidig, på Feliz, sammen med A-laget samt gjester fra Oslo! Så hvis du er i Bergen anbefaler jeg deg å komme der!

Nå er jeg i hovedstaden og spiller inn med Poppa Lars. Det er alltid kult å tenke på at jeg faktisk begynte å rappe mens første Tungtvann EP'en kom. Eller kanskje ikke jeg hadde begynt en gang, men jeg hadde ihvertfall begynt å skrible ned linjer innen Nord og Ned var ute. Selv om jeg har jobbet med han før, så har det tidligere bare vært mixtape ting og nå når det er albummateriale vi holder på med må jeg steppe opp, for det er virkelig ON LIKE DONKEY KONG. Føler jeg må liksom legge en innsats i det når han er bak spakene, han krever noe av meg og han vet hva han snakker om. Flyt, utførelse, re-writes og hele pakken. Gled dere til resultatet!

Ingen kommentarer: