mandag 3. november 2008

Dj Store P - Mandags Mix




Dj Store P er en av mine favoritt dj's. Han spiller som oftest bare for en lukket forsamling av likesinnede, men alle som vil booke han kan bare gi en lyd til meg, så skal jeg kontakte han via telefonen min. Han kommer til å legge ut mixer med ujevne mellomrom her på bloggen, og denne gangen frir vi til de godt voksne og sexy damene som liker å danse og kline. Dagens Mandagsmix inneholder bl.a den originale hvite tøffingen Marky Mark, godjentene i Jade og en mash up av Amy Whinehouse og vår egen Lars Vaular.


Sjekk ut mixen her!
Eller her!

De som vil ha tracklist må spørre, det er som å spørre om hva som skal skje i filmen liksom. VI E I MIXXXEN LIZZZOM!!!!

Takk til alle som var på NG2 torsdag! Jeg ble veldig glad over at det var så mange som hadde det gøy. Det var fett for meg å kunne stå på sidelinjen og selge cd'er og t-skjorter (merch!!) og se Action Man og Verk på scenen. De var veldig god, og vet du hva, eg flippaskje, men faktum er at det var ekte hip-hop fra hjertet mann 100 % !
Og mens publikum smiler og roper, tenker jeg til meg selv at alle har kommet sammen denne kvelden bare pga en invitasjon på facebook. Konsertarrangering er ikke det samme spillet som det var før, og det er jeg glad for akkurat nå. Eneste som var litt skår i gleden var at banneren min var for stor for scenen. Haha, den banneren er alt for stor for artisten sin, den er liksom stor nok for stadion rock. Vi skulle kjøre opp banneren på dugnad, men den svært så hjelpsomme lydmannen klarte ikke å få den hengt opp på veggen, og festet isteden på noen stativer. Den stod litt skeivt, men det så ok ut. Første sangen min kom på, folk kom inn, teppet gikk opp, Store P kommer ani stativet, og banneren faller rolig sammen til en stor vinyl haug bak oss. Kvadratmeterene de bare hoper seg opp i den der banneren. En dag, skal den opp!!!

Ellers må jeg minne alle i Stavanger om å gjøre seg klar til konsert på lørdag på Tou scene! Jeg tar med meg Dj Store P og Girson Dias og vi er klar til å overgå siste stavangerkonserten vår med glans. Kanskje jeg tar med banneren. Hvis flyet er stort nok.

Ingen kommentarer: