mandag 1. desember 2008

Advent!!



Første desember betyr at adventkalenderen her på larsvaular bloggen er i gang. Derfor ber jeg alle om å frekventere siden daglig fram til og med julaften, her blir det skikkelig julekalender.

Og bak den første luken skjuler deg seg .......... HINDERLØYPE!!!

På ungdomskolen husker jeg samfunnsfagslæreren min lærte oss om at maktforskyvninger og balanse, om hvordan romerriket hadde sin tid, det britiske imperiet hadde sin tid, osv. Poenget hans var visstnok at snart var det Asia sin tur (dette er ti år siden, så vent litt til). De kommer til å ta over snart.

Du vet, verdensdelen som gav oss kruttet, hjulet, kinamat og lastname : nguyen. Asia. De er up next. Og da skal jeg være på godfot med dem. For alle verdens konstruerte hindringer kan ikke stoppe dem! Stor respekt til alle mine folk.

Ingen kommentarer: