mandag 8. desember 2008

Alltid noe du må gi tapt (NY SANG)







For å bygge opp må du rive ned. Disse bildene ble tatt i august, og nå rives hele den gamle tribunen. Vi hadde egentlig tenkt å ha noe av den med i Samme nr som i 99 videoen, men fikk ikke tid. Synd, for nå er hele greien vekke. Bildene er forresten tatt av Eirik Heldal.




Jeg dropper en unreleased sang for dere i dag. Sarah Sharif hjelper til på refrenget. Anand har laget beaten. Dette er en sang som ikke kommer med på albumet mitt, men jeg liker den godt, og vil gjerne dele den med noen. Jeg fant ikke mp3'en til denne sangen. Så jeg måtte lage en youtube kollasj video isteden. Skal prøve å finne en mp3 senere. Men jeg må jo oppdatere julekalenderen sant. The show must go on. Det er litt som Just Blaze sa til meg da jeg spurte hvorfor Jay Dee ikke hadde en beat på The Black Album.

-In the end, deadlines always get you.

Spesielt når du driver en seriøs amatørjulekalenderblogg slik som meg.

1 kommentar:

Mali sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.