mandag 1. desember 2008

Stem på Lars som Årets urørt!


YEAH!

23.januar går årets Urørt finale av stabelen i Trondheim. Jeg har vært så heldig å bli plukket ut til finale, sammen med bl.a mine venner i John Olav Nilsen og Gjengen, Fjorden baby! og Manheads. Med så mange venner blir det garantert en veldig gøy tur til Trondheim, uansett utfall av finalen. Jeg gleder meg mest til å spille musikk i Trondheim igjen.

Stem på meg her!

Du kan også stemme på SMS. Send sms "U 9" til 1987 (kr 1,-) og sørg for at den gode Obama vibben får leve videre. JA JØSS VI KAN!!

En liten anekdote er at jeg var med i den første Urørt finalen allerede i 2001 med den engelskspråklige gruppen Freakshow. Dette var også i Trondheim, men da var Urørt finalen mer som et lite gameshow med omlag 30 personer i publikum som stemte. Jeg fikk litt sånn Fem På! vibber.
Jeg syntes det var fett at Håkon Moslet og Per Eirik Johannesen var i panelet. Sigrid Hvidsten også tror jeg. Hun var kul. Jan Ove Ottesen syntes vi hadde groove. GROOOOOOVE. Håkon Moslet sa at vi ikke var noe markante rappere. Men at det var noe der. Etter et langt ressonement kom han fram til at vi var fine på bildene vi hadde. Vi kom på tredje til slutt. Takk og lov for at vi ikke vant.

De i urørt sa til meg at i 2009, åtte år (!) etter, er det blitt litt, bare litt, større arrangement.

Da er det godt at jeg også lager litt, bare litt bedre musikk. For ikke å snakke om bilder.

JA JØSS VI KAN

Ingen kommentarer: