torsdag 22. januar 2009

Lala means I love you



Hvis vi vinner i morgen skal jeg ta den dansen som begynner på 2 minutter i dette klippet. Tidløst.

I dag skal jeg på btv klokken 17:45, så dere i Bergensområde sett dere foran tv'en, eller se det på Bt.no som folk i resten av landet. I morgen er det Trondheim og Urørt finale, håper å se mange kjente på Samfundet. Det er gratis (kr 40 etter elleve tror jeg), så prisen burde ikke skremme vekk noen.

For å inspirere folk til å dra på i kommentar feltet har jeg funnet noen gullkorn fra youtube kommentarene til Eg e fra Bergen videoen. Usaklighet, trangsynthet, punchlines og markeringsbehov er stikkord, men det er ikke alltid godt å si hva som er ekte og hva som er ikke. Kanskje det utgjør noe av spenningen.

NB! Ved noen tilfeller har jeg brukt et annet kjent internett triks, nemlig å ta ting ut av sammenhengen. Eller ut av kontekst hvis du vil.


"herregud så sprengt dere er.
fan, er dere ikke hvite i huden og fra norge, det er faktisk lov å synge norsk (altså, ikke rap), bruke norske klær (altså, ikke 40 nummer for stor) og faktisk bruke den resterende iq man har over 90 (altså, ikke -15 som rapnegre og sjimpanser har)."

"Lars ser ut som en taper men han er en god rapper, og dette er en bra sang. "

"klipp håret ditt fake ass gangsta. "

"fuck trondheim en gjeng homser som snakker som de har mat i kjæften"

"HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaa... jaja... godt nokk for ein go' latter iallfall=) kvite negera!!! xD jævli stygt!"

"de som snakker stygt om denne jævla bra sangen kan faen meg bare komme her fettern min e en venn av lars"


1 dag igjen stem "u 9" til 1987!

6 kommentarer:

Bongo sa...

JA SYNG PÅ NORSK, IKKJE RAP ALTSÅ, MEN SÅNN ORIGINAL NORSK MUSIKK SM.. EHHH... ROCK!

Faen, jeg hater demokratiet.

Johanne sa...

hahaha seriøst, nå lo jeg godt her.
Saklige kommentarer slår aldri feil.

Lykke til i morgen da din kvite neger! Men ta åsså klipp det håret ditt da, du ser ut som en homo. Vinner ikke noe med den sveisen der!

Anonym sa...

Håper du vinner, jeg skal se deg danse den dansen der! Og når jeg legger det klippet ut på youtube etterpå, blir det nok slutt på usakelige kommentarer!

Lykke til Lars, vi stemmer på deg!

Lars Vaular sa...

takk!

johanne : hvorfor tror du jeg skinner meg???

internett har diktert frisyrer siden 2001.

bambambam sa...

jeg har faktisk forsøkt å danse den dansen, på barongsai, til en eldre ugk-låt. fy faen jeg er så jævlig hippy..

Maria Amelie sa...

jeg synes fortsatt du kan lage en video med den dansen uansett:-)