tirsdag 20. januar 2009

Snakkis


Jeg hører ikke så mye på radio for å være helt ærlig. Men jeg hører på folk. Folk sa til meg at Radioresepsjonen er noe av det beste man kan høre på norsk radio. Så sa folk at de spilte sangen min på petre. Og snakket litt om sangen min. Som en god gammal snakkis av en sviske skal snakkes om.

Sjekk ut snakkisen.

Illustrasjonen er basert på en spontan Samme nr som i 99 allsang på Marienlyst litt senere på dagen.

Av øvrig nytt:

Alle kan nå kommentere vildt på bloggen min, det er ikke lenger bare sånn at BLOGGER medlemmer har monopol på kommenteringen. Dette håper jeg skaper en mer åpen dialog mellom oss lesere (ja, så klart jeg leser min egen blogg!), og bidrar til å knytte bånd over fylkesgrenser. Man har muligheten til å være anonym nå. Anonymiseringen åpner for muligheten til å slenge drit, og internett er jo dritens høyborg, så da håper jeg ingen legger bånd på seg selv. Husk, internett er et sted hvor ingen har behov for å være verken høflig eller saklig, eller å stå for noe som helst, så la oss være inneforstått med det og kommunisere (på sett og vis) interaktivt som aldri før.

God tirsdag.

6 kommentarer:

Hoetell sa...

Aldeles fantastisk!

Anonym sa...

Hahah, du må gjøre remix med Steinar Sagen!

Lars Vaular sa...

ja det e koooooooooooooooooooooooooool med meg.

Anonym sa...

fett at du har åpna for alle å kommentere. enda fetere at du forstår internett, jeg skal ikke legge bånd på meg. jeg liker denne viseraplåta. du fremstår som norges mest joviale artist.

Lars Vaular sa...

takk. (tror jeg).

de kan beholde hip-hop det her er viserap låter... haha.

men selvom alle kan være anonym så oppfordrer jeg til å lage fake engangsnavn.

bambambam sa...

jeg har fake flergangsnavn nå. shit is real. denne låta og minst en annen du har har fått meg til å tenke på viseraplåter. ellers er du straight up rap.