tirsdag 24. februar 2009

Bilder fra Definiton Of ill 4 årsjubileum

Bildene er tatt av Kieran Kolle



Et av kveldens høydepunkt : Action, Vågard og Lars på Tytekick rmx ( Last den ned her! )



Til og med Peewee rocket på mikken.



Action og Sebastian, artisten tidligere kjent som Black.



"Bare gi en lyyyyyyyyyyyyyyyyd."



På et tidspunkt var det så mange på scenen at jeg ikke helt var sikker på hvem jeg skulle henvende meg til.



The Wolf er i full effekt.



Pete'n & Dawgen med et annet høydepunkt, undergrunnsklassikeren "Løpegutt".



Trangt.



Verk, 100 % naturkraft fra Totland.



Går ut i fra at de spiller Solbriller På. Eneste logiske forklaringen jeg har.




Maxx og Dj Soulschock oppe i mixxen.



Det e mitt lag, Det e ditt lag, A-LAGET!



Utenfor.

6 kommentarer:

Thomas sa...

finnes låten "Løpegutt" i mp3 format?

Lars Vaular sa...

nei, den er ennå ikke ute. men kommer på ep'en til dawgen og pete'n.

Anonym sa...

"Tidligere kjent som Black" ? hmm.. skasj`an hete Black lenger?

Thomas sa...

når kommer ep'en til Mats Daag og Pete'n da? Gleder meg vilt!

Lars Vaular sa...

den kommer i 2012

Bongo sa...

Opptak fra Action sin konsert.

http://www.youtube.com/watch?v=g0S4wejP6YY
http://www.youtube.com/watch?v=sMJVBvGZEkk

Trynet til Vågard når Lars spør om folk har det bra = LOL!