søndag 1. februar 2009

En kjip fyr

Jeg har alltid vært stolt over at lytterne mine har respektert musikken min nok til å spre den, men spre den med måte. Det er ikke så mange (om noen) som har lagt ut debutplaten min på nettet. Folk er lojale. Det gjør meg glad. Det gjør visst andre irriterte, sånn som denne karen som nylig rippet albumet og la det ut på piratebay:


"Jeg gikk lei av at folk nektet å sende meg sanger fra dette albummet. De sa jeg burde kjøpe det, for å høre sangene. Men som folk flest her på PirateBay mener; "Hvorfor gidde å kjøpe noe når man kan laste det ned gratis? :)


Jeg klarte ikke å finne dette albummet på nettet noe sted, så jeg bestemte meg for å rippe litt cd'er og så laste det opp slik at dere som har lyst på det slipper å betale."


Ja, jeg vet at jeg ikke kan forvente at folk ikke legger ut platen min, men jeg blir jo litt ekstra irritert når denne personen presterer å framstå som enda mer idiot ved å uttale:

"Ikke last opp denne torrenten noen steder uten min tillatelse! Jeg brukte lang tid på å sette sammen denne torrenten så respekter det ved å la meg få min cred!

!!!!HUSK Å SEEDE!!!!
!!!!!!ENJOY!!!!!! "


Jeg sier som Lil Boosie. What about me?