lørdag 28. februar 2009

Lars Vaular m Band Garage fredag 13. mars



Før jeg begynte å blogge leste jeg meg opp på diverse blogger rundt om på verdensveven. Det slo meg at de fleste bloggere med jevne mellomrom beklager seg for at de har vært dårlige til å oppdatere i det siste. Det kan være av forskjellige grunner. Fotografbloggerene har vært på reise men slitt med dårlig internetttilkobling. Musikkbransjebloggerene er på turnè, og får liksom ikke tid, men lover å legge opp masse bilder fra Montreal, Brügge og Benelux landene så snart de får tid. "Jegføder!Sjekk meg ut" bloggerene er i ammetåken.

Poenget er, "unnskyld for at jeg ikke blogger" er visstnok en fullverdig blogg.

I mitt tilfelle har jeg et par ting gående om dagen. Og det får dere høre mer om, ikke gi opp håpet. Jeg lover FEITE oppdateringer i månedene som kommer. Videoer, reisedokudrama, sanger, og skamløse rykter fra Brann Stadion. Det, og bilder fra Benelux og Montreal.

I mellomtiden må jeg reklamere for Lars Vaular Band på hjemmebane, det blir en veldig spennende konsert på Garage, fredag 13. mars! Ta med alle vennene dine, dette blir en milepæl i Fredag den Trettende serien.

Enkeltbillett koster 100,- pluss avgift (10,-).

Man kan kjøpe billetter på Apollon. Husk at de selger fellesbillett for Lars Vaular- og John Olav Nilsen & Gjengen-konsertene 13. og 14. Mars. Pris kroner: 160,-

18 års aldersgrense. (20 på John Olav Nilsen & Gjengen)

Meld deg på via Facebook her!

9 kommentarer:

Bongo sa...

Gleder meg! Men, du burde kanskje skrevet for noen dager siden at du var i BT-magasinet i dag. Mange som sikkert ikke kjøper BT til vanlig, som hadde vært hypp på å lese det. Vi får skylde på ammetåken!

Lars Vaular sa...

notert.

Jørgen sa...

Hvorfor ikke bare si at billetten koster 110 kr????

Im there, by the way.

Lars Vaular sa...

billetten koster 110 kr. viktigper.

Anonym sa...

koffor kommasje "alltid noe du må gi tapt" på nye platen? e jo en jævlig bra sistelåt.. god steming, herlig flyt, tekstinnhold inspirerende og avansert og beaten e superfin.

Lars Vaular sa...

takk!

vel det er jo alltid noe du må gi tapt. sant.

Mats Blog sa...

Saiko kred for tre t'er i internetttilkobling

Anonym sa...

hvorfor er ikke solbrille-sangen på myspace, da?

Anonym sa...

Yo! Myspace-siden din trenger oppsyn. Skriv noe om hvordan det gikk med bransjen på bylarm? Gleder oss til skiva her nede i oslo.

Kult med band på konsert, men kunne godt se at dere hadde forsterket hiphop-elementene som lå under all rocken. Blir det forresten collabo med John Olav på skiva? Det tror jeg hadde vært strålende.