torsdag 19. februar 2009

Lars Vaular, Rockefeller klokken 21:00


Lars Vaular Band går på klokken 21:00 presis på Rockefeller, Oslo i kveld. Vi gleder oss enormt, og håper å se deg og alle du kjenner der! Mikal Telle og Erlend Øye arrangerer denne fine Opplett kvelden, her er hele lineupen:

21:00 Lars Vaular Band
22:00 John Olav Nilsen & Gjengen
23:00 Fjorden Baby!
00:00 The New Wine

Møt opp med godt humør.

"De fleste virker skjønt enige om at han er landets beste rapper, men det er likevel tekstenes forunderlige treffsikkerhet og poetiske kvalitet som tar det hjem. Er du uenig kan du diskutere det med noen av kompisene fra Loddefjorden i løpet av helga."
Jan O Glette , Natt & Dag.


PS! Hvis du ikke kan komme, så MÅ du komme til dagbladteltet fredag, der vi starter ballet klokken 22:00 presis!

NB! By:larm operer ikke med verken gjesteliste eller artistøl, så ikke spør meg;)

4 kommentarer:

Bongo sa...

Vi vil ha bilder og videosnutter!

Lars sa...

skal ikke razika spille, siden det er
alle som er med på Opplett-platen som skal spille?

Anonym sa...

Fett, lars. Virkelig bra!

HELLA SAUCY. sa...

Kjipern at jeg ikke fikk med meg konserten.. Jeg hørte at du rocka driten av greia. Skjer med at du ikke ordner de to minste gutta i Oslo inn på det stedet a kompis;) heheh... bare kødder mannen.. Keep ut the good work også håper jeg vi ses i Bergen om et par uker..

Cuddie Mack