søndag 22. februar 2009

Post By:larm



Hjemme i Bergen igjen. Sliten.

Jeg er stolt over mitt band som ble satt sammen i romjulen, det er noe deilig frekt over å spille sin tredje, fjerde og femte konsert sammen foran et så celebert, åpent og givende publikum som var på by:larm i år. Vi koste oss veldig, så takk til alle som stilte opp!

Her er noen andre sine meninger om helgens konserter:

Spirit og Aftenposten koste seg på torsdagen, BA gav meg en femmer, mens Dagbladet bruker ordet Timbuktu i sin anmeldelse. Pussig. Side2 var sånn passe fornøyd, men hadde ihvertfall tatt sykt mange fine bilder. Hoetell har også fine bilder.

På fredagsnatten spilte vi på en YAP! fest der vi sammen med blant andre Natt & Dag koste oss stort.

Jeg gjorde en liten opptreden på Christian Strand I Kveld program, rett etter konserten på torsdag. Litt skuffet over at jeg ikke fikk møte Christian Strand personlig, men kanskje en annen dag. Se intervju og rapping på direkten påNRK2. Hanne Hukkelberg står ved siden av. Hyggelig jente.

Oppførte oss eksemplarisk gjorde vi også. På lørdag gjorde jeg en låt på Statoil/Hydro stipendutdelingen, og kunne slappe av etter det. Vi gikk og så Whitest Boy Alive som gjorde en veldig fin konsert. Men for at det skal være sagt: helgens store høydepunkt for meg var Joddski. Fantastisk.

Det e faen ikkje over før den der feite bikkjen bjeffar.

En god helg, hjertelig takk til alle som bidro.

3 kommentarer:

Anonym sa...

http://smuglesning.no/view.aspx?postID=3286


Norges hipster blogg likte deg og :)

Bongo sa...

Kjør deg opp, Lars, og mata på!

Åse sa...

Nö Music hjerter Lars. Igjen og igjen.

http://www.nomusicmedia.com/2009/02/20/bylarm-thursday-night-lowdown/