søndag 15. mars 2009

En liten beklagelse


Skyld på Lars Vaular - Lost in emoticontranslation.

Jeg vil gjerne si unnskyld til alle 18 åringer som kom på Garage og ikke fikk komme inn, grunnet 20 årsgrense. Skyld på Lars Vaular. Det oppstod desverre en misforståelse mellom meg og arrangør Garage angående aldersgrensen, pga min uvørne bruk av smiley i mailkorrespondansen. Dette tar jeg fullt og helt på min kappe. Da jeg spurte om 18 årsgrense, fikk jeg svar at det krevde litt ekstra organisering, med henhold til spritservering, vakter osv.

"Men om du insisterer, kan vi se på det :)"

Jeg svarte da:

"Ja jeg insisterer :-)"

Etter dette gikk vi hvert til vårt, begge i god tro om å ikke bare ha en felles forståelse for bruk av smileys, men også i god tro om å ha forstått hverandre. Men smileyen min ble misforstått, og oppfattet som en spøk. Da jeg ikke fikk svar, gikk jeg ut i fra at de stille samtykket. Jeg føler meg veldig dum på vegne av alle som ikke fikk komme inn, og skal skjerpe meg til neste gang, slik at dette ikke skjer igjen. Denne episoden har også fått meg til å innse at det fins ingenting formelt med Lars Vaular. Og kanskje jeg har noe å jobbe med på det området.

Dere som hadde kjøpt billetter på forhånd kan få pengene tilbake på Apollon.

Beklager, bare skyld på Lars Vaular. Håper vi ennå sees neste gang.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Faen du e jo helt lost på smileys mann.

!!!!!

fet konsert ble det uansett.

Anonym sa...

det var da voldsomt til ydmykhet...men rett skal være rett, og det var på sin plass.

konserten var trolig den beste jeg har hørt på lenge. Imponerende.

Anonym sa...

digg at eg droppet det da. har blitt utelapp for mange ganger pga kloss me aldersgrenser.