tirsdag 21. april 2009

C-listet på Petre



The real hip-hop is now back on the radio.

Skyld På Lars Vaular har blitt c-listet på petre!

Maximum kjærlighet og respekt til Poppa Lars for den hardeste beaten på spillelistene. Dette gjør meg veldig glad. Det er en god følelse å få en såpass lite typisk radiolåt listet.

(Selv om Gisle sier til meg at jeg er "token p3 rap")

(kanskje jeg er det)

(kanskje vi bare aldri visste det)

Denne låten sendte jeg rundt mest for å bare vise noe ekte hip-hop til forskjellige redaksjoner, bare for å godgjøre dem før for Solbriller På, håpte kanskje å få en avis eller to til å skrive om den, men tanken på at p3 skulle liste den hadde glidd ut av hodet mitt for lenge siden.

LATTAKIX!!

NMG/G-Huset for alltid

8 kommentarer:

Sigurd sa...

Lattakixxx

pp sa...

Trodde solbriller på var sendt inn for lenge siden, eller er det kun sexy som har fått tak i godlåten?

Anonym sa...

Jaavissst!

Lars Vaular sa...

pp:

både NRS og Sexy har spilt Solbriller På, men den er ikke blitt sendt til listing.

NRS har jo også spilt Skyld På Lars Vaular jevnt og trutt siden januar, før den ble listet nå.

Anonym sa...

latterlig å tenke på at både John Olav Nilsen og Lars Vaular stadig c-listes... EKTE fortellende musikk på radioen!! dere har jobbet hardt og det er nydelig å se at det bærer frukter.


Gratulasjoner

-fra den lukrative rennesteinen

Anonym sa...

Evig fett!
No ska de arrogante horene få høre det

Nobel Bopel i huset sa...

fikk en trafikkbot som eg ikkje e helt happy med, kunne trengt litt hjelp bror..

gleder meg til solbriller på blir the summer hit. for det blir den.

Greta-G sa...

Jeg har hørt den 2 ganger i dag!