lørdag 18. april 2009

Kjøp billetter til 9.mai i dag!!



D'E Glede kommer til salgs i butikkene 4.mai og vi feirer dette med releasekonsert på Ole Bull Scene lørdag 9.mai.

Leo Ajkic fra Flippeligaen på TV 2 er konferansier for kvelden, Dj Store P spiller nydelig musikk for flere generasjoner, og A-laget varmer opp.

Jeg spiller så klart med mitt band på fem mann, og vi har et par nye låter siden sist. Selvom vi ikke har hengt opp plakater ennå så merker jeg at interessen rundt konserten er mye større enn noen gang før, så det er veldig lurt å kjøpe billett med en gang.

Kjøp billetter her i dag, det er ikke smart å være dum!

Ta med alle vennene dine og kom!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

sett ned aldersgrensen til 16 år, så kommer jeg!

Ne, regner med at det blir flere Lars-releaser fremmover i tiden, satser på å joine da!

Anonym sa...

Eg bestiller no!!

eg og!!

Anonym sa...

I'm there.