fredag 17. april 2009

På forsiden av bladet



Så var jeg på forsiden av skandinavias største hip-hop magasin. Og ikke så rent lite stolt heller.'

Jeg er veldig glad. Mest fordi dette er veldig stort for meg, men også mye fordi jeg syns jeg fortjener det, og at tiden føles riktig.

Første sidene av intervjuet. Klikken representerer på brosteinen.


Intervjuet er gjort av Andreas Øverland, og Francisco Munoz har tatt(de utrolig fete) bildene. Stor respekt til redaktør Rødahl for å tørre å putte trynet mitt på framsiden sånn, det synes jeg er tøft gjort.

Bladet inneholder også en prat med pr-magneten Mira Craig.


Og Bergensaktuelle Raphael Saadiq, som jeg varmer opp for neste torsdag 23.april!


Hvis du bor i Oslo kan du dra på Kingsize Release Party fredag 24.april.

Lattakix

7 kommentarer:

Jojoo sa...

ja jeg så dette her. Grattis da du! :)

Anonym sa...

mat!

Lars Vaular sa...

takk johanne. det hadde du ikke forventet nei ;)

Jojoo sa...

hehe jo egentlig.
Du er en av få norske hip hop artister jeg faktisk liker, så dette er vel fortjent!

Steezy sa...

vel fortjent!

Anonym sa...

de ruller med meg de ruller med meg
de blir med meg de blir med meg
de e med meg

Magne sa...

på tide!