fredag 3. april 2009

This one goes out to the german massive!


"Als je door het centrum van Bergen, Noorwegen wandelt, is de kans groot dat je Maybritt (32) en Kåre Morten (43) tegenkomt. Ze zijn lopen er altijd rond en ze vallen op omdat ze ALTIJD dezelfde kleur kleding aan hebben..."

Slik begynner artikkelen min om Kåre Morten og May Britt. Jeg skrev den for noen år siden for Vice, og som om ikke det gjør meg hipp nok, så fant jeg den også oversatt til tysk! HIPPA THEN A HIPPOPOTAMUS!

Den var egentlig ment for et GANG issue, men endte i et FASHION issue. Der har du meg, litt mellom gang issues og fashion issues.

Sjekk ut artikkelen i sin helhet her!

EDIT: Etter kommentarer fra dere i publikum har jeg innsett at dette slett ikke er tysk, men nederlandsk! Dutch is the new deutch tydeligvis.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Lættis! May-Britt har vært byvanker i mangeeeee år nå!

Anonym sa...

Dette ser da nederlandsk ut.

AmaninJapan sa...

osten det der e nederlandsk.... sprakkunnskapene e lacking fffs

AmaninJapan sa...

og nederlendere e feitere enn tyskare saa d e bare lattarplikt... zinter klaasje bonne bonne bonne ,
hoivert innje lirre lirre tonne

Lars Vaular sa...

nå var jeg ufrivillig morsom igjen.

men jeg gidder ikke skrive om bloggen. ikke fordi jeg ikke gidder, men fordi tyskerene kan få litt oppmerksomhet de også.

big up all the german dem!! can't forget the dutch massive either!

Lars Vaular sa...

når jeg leser igjennom så burde jeg skjønt at det ikke var tysk. nattblogging kan være vanskelig.

Petter Beyer sa...

Dette er jo helt jævlig vittig!

Neil sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
AmaninJapan sa...

hehe den der e en Aerlig tabbe pao natten.. Folk fra Oslo tror eg e Svensk sA du har nokken mil A gA pA. Eneste grunnen eg ser forskjell sAnn 0yeblikkelig e at mormor e Nederlandsk sA eg e vokst opp me det der tullesprAket. Det e jo mer eller mindre tysk fremf0rt av Ari Behn pao helium sA..

telle sa...

Shiiet. Donderdag burde det hete på norsk også. Høres ut som en fet dag.