onsdag 6. mai 2009

D' E GLEDE TIL SALGS NÅ! ANMELDELSER HER!

Legger ut et par anmeldelser av D'e glede, scannet inn av min gode venn Store Is. Han e sykt god på scanning. Jeg er kjempefornøyd med mottagelsen, og stolt over at så mange mener noe om platen. Her er en kjapp oppsummering:

Aftenposten - 4
Ba - 6
BT - 5
Mann - 5
Dagsavisen - 5
VG - 3
Dagbladet - 4
DN - Positiv som bare det.

Hvis noen der ute finner flere anmeldelser bare gi en lyd!

Jeg har akkurat kommet hjem etter to dager med intervjuer i Oslo. Var på Christian Strand's I kveld på nrk2 i går. Jeg havnet i et litt seriøst program med innslag om Fritt Ord og aktiv dødshjelp, det var litt rart å være underholdning i så seriøst selskap. Men jeg synes det var morsomt å være på marienlyst. Rart å se hele Fritt Ord debatten på tv, for når programmet er slutt kommer debattantene inn der jeg sitter. Rar flue på veggen opplevelse. Tusen takk til alle som driver å sender sms'er og meldinger på face, glemmer av og til å svare på noen, men tusen takk for gode ord!

I går kom skiven på itunes, og vi er nå på 6.plass!! WOHO!

Jeg skal øve med bandet nå, vi kommer til å gjøre noen helt nye låter på Ole Bull Scene på lørdag, vi gleder oss som unger.





10 kommentarer:

olant sa...

Se innslaget fra I kveld her: http://www1.nrk.no/nett-tv/indeks/169884

Ola
Reporter, I kveld-redaksjonen

Anonym sa...

Grattis med gode terningkast! Har akkurat kjøpt skiven, og gleder meg :)Visste forresten ikke at du var fetteren til Sondre Lerche..

telle sa...

Cool. Big up. Når kommer brillevideoen?

Lisa sa...

Graulerer!
Det første jeg så da jeg gikk på bussen i dag var en kar som hadde kjøpt platen din og satt og så på coveret :)

Anonym sa...

http://www.studvest.no/kultur.php?art_id=10849

Og du vet at B e det nye A!

Jeg sa...

godt jobbet Lars/lysluggen/Stico. :)En big up betyr sikkert mer når du får den av en fremmed på gaten enn her, men har aldri hatt gutsene når jeg ser deg rundt om kring her i byn. Så du får den her. Fortsett med jobben du gjør som beste rapper i landet. Klarer ikke unngå denne klisjén, men hold det så ekte som det unektelig virker som du holder deg. Big up.. :)

Lars Vaular sa...

tusen takk mann.

er klisje kan ennå være en god klisje ;)

Anonym sa...

Du er utsolgt på Platekompaniet... VARMT HVETEBRØD!

Fikke The Great sa...

Herlig album!

Gleder meg til i kveld!

Korken poppes lovløst!

Marius Sebak Jørgensen sa...

Flere anmeldelser

http://www.dagsavisen.no/kultur/musikk/article413842.ece

http://www.studvest.no/kultur.php?seksjon=anmeldelser&art_id=10866