mandag 18. mai 2009

Mer Glede




Spre gjerne bildet ovenfor og link til : www.itunes.com/larsvaular

Har vært rundt på tur en stund nå, og hatt begrenset internettkontakt. Men det har skjedd veldig mye de to siste ukene, og jeg skal gi dere en liten stikkordbasert oppsummering. Den blir jo smålig kryptisk, men det er jo det vi alle elsker. Tales from the cryptic.

-18.plass på VG listen er fett, men ryker jeg ut i morgen?
-Presseoppslag er fett.
-Hype er fett.
-Men, hvor mye virker et par avisoppslag på folk?
-Altså, jeg har ennå ikke hørt en sang med I was a King!
-Lurer på om de har hørt en sang med meg.
-Jeg møtte Mae! Og Kenny Cockblock Macgyver.
-Noen tv programmer er gøy å være på, andre burde man være på morfinbaserte medisiner for å komme igjennom.
-Jeg hater småbarnsmødre som har høye stemmer på flyet. Og hele, hele tiden sier navnet til barnefaren. Hele tiden. Når ungene dine er mer stille enn deg er det på tide å holde kjeften.
-"Stalkers" kan faktisk gå i arv.
-Hvem sa at Alexander Rybak er naturlig? Falskeste smilet jeg har sett siden by:larm 2003.
-John Olav, jeg prøver å få tak i deg. Vi må gjøre ferdig sangen.
-Hadde vært fett å jobbe med film i sommer.
-Noen ganger har man bare flyten, drivet og timingen.
-Altså, i sist uke var det bare å stille seg opp i gaten på Oslo og de jeg trengte å møte bare dukket opp. Morsomt.
-Fjellene i Bodø har spisse topper.
-Folka i Tv2 stivnet i trynet når jeg kalte Hanne Krogh for Anita Skorgan hahahaha.
-Bodø har også kule backstageansvarlige (Fjooooooooooooooooooooose!), og særdeles lite mørke. Props 2 da real hip-hoppaz up north.
-Glasshuset i Bodø er THUGGED OUT og byr på noen skikkelig HEADBUSSAS!
-Tommy Tee falt for 80 tallssounden av "Inn & Ut".
-Nye Side Brok skiven fikk 2'ere og 5'ere. Som et kult band eventuelt kultband skal ha. Men hva er vitsen med hateranmeldelser istedenfor plateanmeldelser?-Kommer det noen på Blå på lørdag?
-P2 spilte nettopp Sjefen e Tebake På Jobb.
-17.mai er fett for de i toget er glade.
-Vi må øve!!!!!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

blir det låt med deg og John Olav? Det hadde vært noe av det råeste jeg kan se for meg! Ekte, ekte!

pp sa...

Og så skal du være programleder på Sexy imorgen...Får du velge mye musikk selv eller?

Lars Vaular sa...

eg velger et par sanger, men bidrar med mye "deadpan monologer" som man sier i bt.

tror det blir gøy!

Anonym sa...

Hei Lars
big up for bra opplegg!

hilsen et gammelt hiphophode

Anonym sa...

hvor blir det av "solbriller på" videoen?

Joppe sa...

jeg bærer halvt bevisstløse kvinnemennesker i høye hæler hjem fra backstage.

pæææs.

Spinning fan sa...

Jeg vil se Solbriller På videoen NÅ!