mandag 25. mai 2009

Tur over fjellet



På vei over fjellet. Som turbil har vi fått tak i årets russebil i Bergen. Den er ganske feit. Fine skinnsofaer og gullputer her. Roaren kjører, eg sitter og skriver. Glenn prøver å sove litt. Girson og Anand har ansvar for musikken. Vi lærer Roaren om Pastor Troy.

Pastor Troy – It’s the city.

Det er deilig å ha gjort meg ferdig med relasepartygreien. Bergen var legendarisk, Bodø var lovløst og Oslo var til tider veldig deilig. For konserten i går gikk veldig bra, det var kø utenfor og publikum var veldig glade og fornøyde. Takk til Hella Saucy som spilte assorterte svisker før vi kom på, og takk til damen som solgte vårruller utenfor. Det var rett og slett mye kjærlighet på Blå i går.
Var mange gode folk der i går, Leo og Sheikh kom fra Bergen, stor respekt til Cham som også var oppe i mixen.

Fikk også mange tilbakemeldinger fra folk som hadde sett oss tidligere på By:larm som var tydelig imponert over utviklingen. Vi fucket så klart opp et par ting, men da er det ekstra godt at publikum gir så mye bekreftelse på at vi har et fett og variert sett som vi skal finpusse og få til å sveve på forskjellige festivalscener i sommer.
Vi hører nå på en brennecd som det bare er artister fra Atlanta på.

Outkast – git up get out.

Litt kjedelig at russejentene fjernet lydanlegget før vi fikk låne bilen. Stereoanlegget gjør ikke musikken rettferdighet. Jeg sitter i tillegg bakerst i bilen, der de kule sitter, og her er det ikke lyd i høytalerene. Det kan jo være det er veldig høyt der framme Roaren sitter. For jeg ber han skru opp lyden hele tiden, men han hører ingenting jo faen meg ingenting.

Dj Unk – Walk it out

Det har vært en fin helg. Jeg har hatt mulighet til å dumme meg ut offentlig, avsindig beruset direkte på norsk rikskringkasting og le av det, spille musikken min for et takknemlig og sjenerøst publikum i hovedstaden, og kjøre i en russebil for første gang i mitt liv.

Ny brennecd. Nå er det en slags mid school rnb vibe i bilen.

Jade – Don’t walk away

Hol.

Nå sitter jeg framme. Glenn har tatt over rattet. Jeg kjøpte nettopp Gomorra på bensinstasjonen, tenkte å sjekke den ut når jeg kommer hjem. Musikken er veldig høy her fremme. Og ikke minst veldig skarp. Jeg setter på Ohio Players for Roaren. Glenn syns veiene er smale og dårlige.
-Det er ikke rart FRP har så mange velgere i dette landet.

Her er assorterte bilder fra en fin helg.



















8 kommentarer:

Vågard sa...

Neeeeeeei, dne Gomorra e så jævla driiiiiiiiit! Jævla filmanmeldere lar seg lure hver gang nokken lager en film med et dårlig kamera! Eg va hissig i flere timer etter eg hadde sett den drittfilmen >:(

Store P sa...

Kedupreikerom? Gomorra e jo lattakick, de skyter med AKs i bare undikken. KONGE. Og forresten store L, det e JADE og ikkje SWV som har den der sangen.

Vågard sa...

Nehei, eg så an på kino og holdt på å skyte meg sjøl i undikken med en AK av rein kjedsomhet!

Store P sa...

Kanskje du burde få deg nokke bedre fjodde og se an om igjen!

Anonym sa...

Ka...ikkje Gomorra en yoghurt? Eg synes det e digg.

Lars Vaular sa...

Gomorra var fet den.

Du digger bare ikkje gangstashit vågard lenger vågard, har vært for lenge oppe på universet.

filmen va jo fet. ikkje superfet, men ganske fet. har jo lest boken dåeh, så e jo litt gøy å se småscener og historier satt bilder til.

det er ikke et dårlig kamera yo.

Lars Vaular sa...

hahahahaha my bad universitetet

Patrick sa...

Vågard har vært for lenge oppe på universet også