torsdag 25. juni 2009

E det sant det de sier?



Jeg har levd ut festivallivet til det fulle, konvertert Girson til en campingentusiast (STOR RESPEKT TIL STORE G!!!), laget en dans, møtt radioresepsjonen, sett Roaren leve opp til navnet sitt i en kano, sittet på stranden og hengt ut med gamle og nye venner. Takk til alle som deltok i moroa, og takk til de minst 800 folkene som kom på konserten vår og lagde syk stemning!

Så skal vi se litt på hva andre folk har å si om de siste dagene, og om musikk, solbriller og sommerhits. Disse sitatene er så klart tatt helt ut av sammenhengen slik all god journalistikk er.

"det finnes barskere rappere i vårt vesle land enn Lars Vaular, og det spinkle, blonde oppsynet hans, svøpt i en streit piquet og tighte jeans..."

-marius asp, lydverket

"...smøg han seg kattepoteaktig rundt på scenen..."

-Sigrid Hvidsteen, dagbladet, vet eg e en kul katt.

"Vaular selv virker sliten og bakfull, til det punktet at hans scenemakker på et punkt spør hva han driver med. At solen brenner utenfor Teltet gjør at publikum ter seg rastløst og uengasjert; i det minste inntil ordet “solbriller” introduserer sistelåten."

-marius asp, lydverket, er ikke like overbevist.

"eg blir her, fuck toget."

-anand kjenner sine egne begrensinger, etter å ha fått en bunke bonger og en hengekøye på stranden.

"Blir du kastet ut eller? Allerede!?!"

- Gisle Stokland jager historier tidlig og seint.

"Lars selv har kanskje ikke det beste scenetekket, men hjulpet av entusiastiske fans og sin flinke sidekick Girson (A-Laget), ble det fest under telttaket likevel."

-Kristoffer Selbekk, Kingsize.

"hæ? ka sa du?"

- Lars Vaular, glemmer å følge med på samtalen direkte på radioresepsjonen.

"Ikke bare beviste Lars Vaular at "Solbriller På" er årets norske sommerhit...han viste også at han har liveshowet som kan backe den opp en hel festivalsommer"

-Sigrid Hvidsteen, dagbladet

"eg e i ett med naturen."

-Roaren, finner seg sjøl gang på gang.

"Hvis du var der i teltet i går og jeg tråkka deg på tærne eller flørta med dama di så har jeg ikke annet å si enn Skyld på Lars Vaular!"

- Mark Kibbibiro, furoreiharare.no


"e an brukt eller?"

-Roaren fikk truser slengt etter seg på scenen.

"visst faen!!!!"

-anonymt bandmedlem, to sekunder etterpå.

"For - jo visst - det er sånn at årets sommerhit ér og blir “Solbriller på”."

-marius asp, lydverket, for en ting er alle enige om.

At eg må ha eg må ha eg må ha......

og:

VI E LAVT

VI E HØYT

3 kommentarer:

Jojoo sa...

Q-Tip knigget dansen din.

Lars Vaular sa...

real recognize real

Kaja Elisabeth sa...

helt SINNSYKT bra konsert på Hove. uten tvil én av de beste på hele festivalen.