torsdag 25. juni 2009

Kaos


Satt og så på Brannkampen, og i pausen ringer Gunnar meg og forteller at Solbriller På er pausemusikk på stadion.

-Men det funker jo glis.

Så legger jeg på og svarer på sms fra min bror om det samme, før eg hører Solbriller På fra tv'en, og nrk bruker den på høydepunktene fra første omgang! Haha, på den delen der Roaren skriker AAAOOOOWW, brukte de bilde av Kjetil Rekdal som skriker.

Og han skulle skrike litt mer.
Da jeg etter kamp sitter foran tv'en for å knipse et bilde av navnet mitt i tilfelle de skulle bruke den på høydepunktene, begynner Eirik å slenge med kjeften til Rekdal. Så flipper Rekdal dårlig og svarer med hardere skyts. Plutselig blir det veldig stille på tv'en, og de viser bilder av andre ting enn Bakke, så hører man ordet "alkis", får så å vise litt knuffing, og sånne ting som er litt uglesett på idrettsbanen. Etterpå kommer høydepunktene fra kampen. Ikke med min musikk, men ironisk nok med John Olav Nilsen & Gjengen!

Folkene på NRK har altså god musikksmak, men ikke så god korrekturlesning. Skyld på kjetil rekdal.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Eg var på kampen og de spilte ikkje "Solbriller På" over anlegget. Kun på TV tydeligvis.... Hilsen Roaren

Lars Vaular sa...

hmmm... e et par som e uenig med deg roar.

men det e jo av og til sånn!

på tv vi får betalt vet du.

pp sa...

De spilte den i pausen. Jeg var der, så den er grei.

Anonym sa...

Faktaboks: Spillelisten i pausen var "Solbriller på", etterfulgt av Johnny Cash: "Ring of fire". Hilsen Henning