tirsdag 14. juli 2009

Colors!



Men hip-hop var ikke død... Etter først å være oppfattet som nerdete hos hip-hoppere, har internett etterhvert vist seg å være inspirerende for norsk hip-hop. Litt som internett før ble oppfattet som døden for musikk, gir det nå inspirasjon. Bare sjekk hvordan musikken beveger seg:

1) Cam'ron fra Harlem dropper "Cookin up", der han bare snakker om røde ting.



2) Bromstad fra (øhhhh...) Bromstad gjør en alternativ versjon der det så klart rappes om hvite ting, sånn som hvite bukser, de er jo tross alt trøndere.



3)Så kom det en syk versjon fra Ørsta, signert den galne mannen Thorstein Hyl. Den heter bare "Kokar opp drit" og bygdeanarkisten tar for seg de svarte tingene.



4)Vågard og Pete'n fra A-laget teamer nå opp med Mats Dawg og tar for seg flere farger! Pete'n snakker som vanlig om grønt, mens Vågard er fargeblind og Mats Dawg forteller om farger jeg aldri visste fantes en gang. Sjekk de ut!

A-laget & Mads Dawg - COLORS

PS!!! Legger ut denne også. El Axel og Joddski på D.o.a beaten, og dere skal ikke se bort i fra at jeg slenger meg på denne. Ble inspirert. Internett can do that for you.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du glemte Grotesk sin.

http://www.youtube.com/watch?v=ehxLWxYiNSY

Anonym sa...

sleng deg på vaular!

Anonym sa...

hørte at du hadde en versjon av sangen. Hvor kan jeg få tak i den?

Anonym sa...

beklager trodde jeg skrev på G.O.M. inlegget. D.O.A.