onsdag 5. august 2009

Texas : Episode 4


(foto av sandman)

Austin viste seg å ha en spennende hip-hop scene med mange rappere og variasjon i stil og uttrykk. Noen av de som gjorde mest inntrykk var de to tvillingene Sandman og Lowkey i Southbound(sjekk også ut fotografiene til Sandman her), Reggie og SB da Bully i duoen Dred Skott og vår venn Igor, en bosnier som i Austin bare gikk under navnet Da Bosnian. Alle disse har tilknytning til studioet 2dabone som drives av Dj Bone. Mange av disse kan du holde litt øye med ved å følge bloggen til Matt Sonzala, Austinsurreal.

Sjekk mer ut i den siste episoden fra SXSW i fjor:

11 kommentarer:

Anonym sa...

dere tror dere er så kule fordi dere har dratt til usa og møtt noen rappere. woooow!!

nørdz ass.

Anonym sa...

"Nørdz ass"
Ha ha!

tendenz sa...

lars, FYFAEN du er rå! digger tekstene dine, følger bloggen din everyday

respekt

Lars Vaular sa...

tendenz:

kult å høre, fortsett å sjekk den ut og så klart fortsett å kommenter!

Suave Daog sa...

Hva er kjipest..
nørdz all over the world
eller en anonym fitte på et kommentarfelt..

HYSJ

tendenz sa...

klart jeg ska det lars!:D

Anonym sa...

http://www.tvnorge.no/Aktuelt/?clipid=4925

karoline sa...

er det flere episoder eller var dette siste:(?

Radiator sa...

hey lars, vil bare si digger musikken din, jævli bra saker, var faktisk i Bergen, for litt siden, og fikk med meg en konsert med deg på Rock & LOL, jævli bra saker.
Lurte på om du kunne slippe noe live shit? Hadde vært rått.

Uansett, vil bare si at jeg synes at du er utviltsomt Norges fremste rapper, og har hørt det meste av det du har laget med Tiern, og Freakshow, faen, at ikke du har fått mer annerkjenelse er for meg uforståelig.

uansett, masse kjærlighet fra NordNorge, Keep it real

Lars Vaular sa...

karoline: det er desverre siste episode!

men vi filmer litt her og der, så det kommer nok andre ting...

radiator:

takk for fet melding! live album kommer kanskje en gang, men det blir nok en stund til.

Lars B sa...

jeg misunner dere helt villt!! Synd at dette var
siste episode, for jeg digget!

Jeg vil også bare si at konserten i går på 5071
var jævlig fet! Til tross for været som høljet ned,
så skapte du en varme som gjorde at jeg glemte
helt at det regnet!

og word up til radiator; det hadde vært fett
med en live cd...