søndag 27. september 2009

Espenbursdag @nobelbopel

Nå går september mot slutten, og jeg har gjort en del denne måneden. Det betyr at jeg ikke har blogget så mye, men det er heldigvis sånn at livet går videre og at det kommer en dag i morgen med regneark og fargestifter og alt det der. I tillegg til studiojobbing (har begynt skikkelig på det nye albumet, til og med laget hits), mange spillejobber og Vegas premiere i Oslo og Bergen så har jeg feiret min bror sin bursdag, og min egen bursdag. Min egen bursdag feiret vi tre ganger, det var veldig fint. Kommer til å legge bilder opp fra dette, i mellomtiden så har jeg lagt opp bilder fra Espen's 30 årsdag, en liten overraskelsesfest i regi av hans nydelige samboere.

Hvis du vil gi Espen en forsinket gratulasjon eller bare kjøpe et kult møbel, kan du stikke til Nobel Bopel butikken på Møhlenpris, eller bare rope @nobelbopel på twitter.

God søndahhhh.


Espen er så heldig at han bor med tre damer som kan lage mat.











Den lille hvite frukten oppi hvitvinsglasset heter visstnok licci.






Jeg var der også, og hadde tatt på ekstra hårgele siden det var bursdag.

O.G Status

"Deilig på utblås"

2 kommentarer:

Steezen sa...

yo liker bildene du tar!! sykt bra med close up greien. det der får du virkelig til!!!
props!

Lars Vaular sa...

tusen takk. jeg har bare en linse, men den funker veldig fint til akkurat det!