mandag 12. oktober 2009

afterparty lipp, oslo, torsdag

Ødela batteriet på speilreflekskameraet så har kjørt meg opp på et lite digitalkamera. Releasen til Tommy Tee i Oslo var veldig gøy, kult å dele scene med så mange gamle storheter, og nye storheter for den saks skyld. For akkurat ti år siden gikk jeg på Grieghallen og så T.P Allstars, og samtlige (foruten b-boysene) var der på torsdag! Stor respekt til hele T.P, Ken Ring m/ crew, CL Smooth, madcon og alle andre som bidro! Oh yeah, Sylvia for den utrolige gode maten. Det var noen som sa at Chili Con Carnen var for sterk, men de er noen squares :)

Dagen etter spilte Tommy & co i Bergen, mens jeg desverre var dobbeltbooket og gikk glipp av denne. Jeg spilte i Sogndal med Fjorden baby! isteden, noe som var en utrolig godt alternativ for meg. Takk til alle folkene som kom og støttet opp, vi hadde også en fin fest!

Her er noen bilder fra afterparty i Oslo:







Ingen kommentarer: