onsdag 7. oktober 2009

"Unge, heite, gateflammer fra blodbyen folkens..."

Girson og meg datt innom petre på Marienlyst for en liten stund siden, og snakket med Tommy Tee og Herkules om bl.a film, symbiose, kjernepublikum, doorags, afro, fletter, floker i håret, forfengelighet og rappere som blir fengslet og fortjener det.

Del 1 (om Vegas, Film, multimedia artisme)

Del 2 (om Lil Boosie, Lil Phat, Lil Trill, produkter av samfunnet)

Del 3 (doorags, unge heite gateflammer, fletter, forfengelighet, praktiske årsaker)

God stemning på marienlyst.

Jeg har en god nyhet til folk i Sogndal, og en dårlig nyhet til folk i Bergen. Jeg forstår at det er en del forvirring rundt hvor jeg skal spille på fredag, og jeg kan bekrefte at jeg skal til Sogndal og spille sammen med fjorden baby!

Men publikum i Bergen har allikevel ingen grunn til å føle seg ensom på fredag, da Tommy Tee + Band, Ken Ring, CL Smooth, Helen Eriksen, pluss hele Tee Productions gamle som unge opptrer på Verfet! Anbefaler alle å stikke der, samt kjøpe nye Tommy skiven "Studio Time"!

4 kommentarer:

facebook.com/vagard sa...

No må eg jo nest'n mekke "Dekadent"

Anonym sa...

Faen så fett at det ble Sogndal!!

Anonym sa...

hahahahaha:-):-)

vågard er dekadent! lars er :-) på radio!

Greta-G sa...

Ollie ble så glad da han hørte dere!

/Greta-G