mandag 26. oktober 2009

Hjelp til oppkjøring 2010

Neste år skal eg kjøre meg opp.

I anledningen oppkjøring 2010 så tenkte eg vi kunne planlegge den sammen. Oppkjøringen altså. For det e jo OSS som kjører hverandre opp, helt til vi e oppkjørt.

Årets solbriller var jo en suksess. Hva andre ting vil du se i Lars Vaular kolleksjonen for 2010?

Til nå har vi planlagt:

:Sprettballer
:Nytt album!
:Såpebobler (altså sånne små beholdere med såpevann og blåseinstrument)
:T-skjorter

Jeg tenkte å kjøre opp rundingen. Folk elsker rundinger. I forskjellige farger.

Er det noe dere vil se? Eller ta på? Gode forslag tas i mot med takk, men dere får ikke royalties.

Nam, du må skrive i kommentarfeltet.

28 kommentarer:

Thomas sa...

Sprettballer!

Lars Vaular sa...

Sprettballer har fordeler og bakdeler. Ikke bokstavelig talt da.

Fordel:

fete og sprette, ser kule ut, passer med lars vaular rundingen. Egentlig bare fordeler.

Bakdel:

Når skal vi selge sprettballer? det kan bli komplett kaos hvis vi selger 100 sprettballer til fulle konsertgåere. De er ganske harde når de spretter seg opp i fart skjønner du. Er litt redd for kaoset.

Anonym sa...

bjørn eidsvåg rap

tendenz sa...

hettegensere! kommer lett til og kjøpe det uanz pris!;D

Lars Vaular sa...

ja en customized bjørn eidsvåg rap hadde vært fett.

hettegensere? vi noterer.

Lars Vaular sa...

tror eg mener fete og spretne, evt fete å sprette

Thomas sa...

Ja, ser den, men hvis de kanskje skal bli brukt til noe spesielt, en slags sprettball koreografi kunne vært en tanke. Lars Vaular-Jojo hadde vært konge og.

Anonym sa...

Vaular-undikker!
Du blir den nye Bjørn Borg

Anonym sa...

fakk en sprettball! haha. Må jo være noe annet å komme på enn det. "Norges nye sprettball-selgende rapper topper vg-listen med ny sommerhit" Ser det for meg!

missy s sa...

ser for meg en skikkelig 80talls gul gjennomsiktig med svarte bokstaver skygge greie,hahaa å hva er det heter.. husker jeg hadde en sånn i rosa når jeg var liten..

såklart nytt album!!
og såpebobler kanskje..
ening med sprettball kaos! iallefall viss du ska kjøre opp en heftig konsert på garage igjen!! g det syns jeg ;)

Anonym sa...

Er keen på t-skjorte HVIS det ikke er en firkant med med armer, i størelse enorm. Hvis du først skal få fiksa tskjorter så fiks fete tsjorter med fasong, ikke noen alt for store laken med trykk, det er bare trist. Hettegenser hadde også vært fett, særlig hvis den hadde hatt orntlig motiv (gjerne på ryggen også, det er major pluss).

Anonym sa...

Lars Vaular customized poker kort!
(Og ja, bare poker, ingen får spille vri-8 med Lars Vaular kort)

STEIN SAKS OG SØLVPAPIR sa...

hey lars! her kommer jeg. Namen.

- Caps, rett og slett.
- Lommevifte
- lighter

Er du litt nasty kan du gjøre som fjorden baby! tenkte å gjøre. Hva heter det, sånn sjømannsdildo for gutter?...du vet det gummihullet som føles som himmeriket. Jeg kjenner forresten én som fikk clamydia fordi han lånte kompisen sitt leketøy. Watch Yer Back. hehe...

Anonym sa...

herre kan se for meg deg med den fleshlighten nam

Lars B sa...

få tak i en som kan designe en kul t-shirt som er oversized, men litt kort. Hvit med svart "Lars Vaular" print. DA SHIZNIT!!

Lars Vaular sa...

oversized men kort. hva mener du?
en t skjorte for lave og tykke?

t-skjorter i forskjellige varianter er alltid populære, fitten blir nok ganske streit. ikke så oversized. selvom hvis det er mange flere som vil ha oversized men kort skal jeg legge inn en innsats for dere og.

Silyeah sa...

Såpebobler er utrolig undervurdert. Jeg har masse minner med såpebobler, og bilder av disse, og de utstråler alle glede. Og visste dere at hvis dere putter litt sukker i blandingen, så blir boblene MYE mer holdbare?

Bare spør om bobletips. To know me is to love me.

Kule boblevannbeholdere er noe jeg savner, den feteste jeg har er Hello Kitty, og den selger de på Clas Ohlson liksom.

En beholder som skriker oppkjøring, og et blåseinstrument formet som et hjerte fylt med schærlighet kanskje?

Lars Vaular sa...

Såpebobler er en sureshot. Må bare få laget en fet beholder.

OG DET ER JO SLETT INGEN SAK.

er ennå spent på hva oversized men kort betyr.

Hkon sa...

fotballkort og rullepapir

Jon Øyvind sa...

Jojo selvfølgelig!
Fin å gå rundt med i byn og trikse med. Lenge siden det har vært jojo-år nå.
Må dog ikke være dritt-jojoer, de må kunne spinne.

Lars B sa...

Jeg mener brei, men kort i lengde.
Litt sånn 80´s, stappe ned i buksen sånn at t-skjorten blir posete. Hadde vært kult

facebook.com/vagard sa...

Lars B: Du e altfor hipp, mann!

Lars V: Mekk jojoer. Eg e me!

Silyeah sa...

Lars, det her er oversized men kort;

http://www.polyvore.com/complex_geometry_oversized_short_black/thing?id=7267876

tendenz sa...

lars vaular caps hadde vært fet;>

blir jo stil hvis dokker kommer med caps,genser og tskjorte som matcher;) å sprettball man går å spretter på, hadde jo blitt the new style 2010

Natalie sa...

Jeg håper du lager stickers da.. Er helt med på dette jojo, såpeboble og sprettballsnakket, men stickers er basics som du bare MÅ ha..

Og så er det bare en ting jeg lurer på: Aner du sånn sirkus når på året du slipper nytt album? Om det blir før eller etter sommeren liksom?

Natalie:)

Lars Vaular sa...

Takk silyeah, o t-shirt orakel.

nathalie : er ikke sikker. mest sannsynlig etter sommeren. Håper å droppe noen sprettballer først ihvertfall.

Syrre sa...

Hva med trappetroll?

Greta-G sa...

Hvorfor ikke ting man kan spise? Drops, kjærlighet på pinne?

Skal du spille på festival er jo kondom et must, så man ikke smeller en tenåring på tjukka som Daniel gjorde.

Skal du spille i Bergen er jo paraply the shit!

/Greta-G