fredag 23. oktober 2009

Og slik glatter du over fyllefadeser.

Tidligere i uken postet jeg en Colin Tilley/Lil B videocollabo, og i serien "sære selvopptatte rappere lager rare kortfilmer" har vi ukens andre video, denne gangen signert Spike Jonze som portretterer den drita, patetiske, komiske men enda populære Kanye West på sin egen måte.

Jeg vet ikke helt om jeg liker eller hater  dette, eller om jeg liker eller hater Kanye, men det betyr vel kanskje at jeg liker det. Ihvertfall litt. 

For dere som ikke kjenner til Spike Jonze, så har han lagd en drøss med fantastiske musikkvideoer (youtube it!), men jeg vil skryte mest av at han har tatt seg tid til å lage en dokumentar om Fatlip fra Pharcyde, rapperen som en uheldig kveld ble veldig intim med en kvinne med penis, og lagde til og med et vers om det. 

I kveld skal jeg gjøre litt som Kanye i begynnelsen av kortfilmen. På Veronica Maggio konsert på Sardinen Usf verftet. Blir fint. Men skal passe på å være klar til klokken kvart på tolv på formiddagen i morgen. 

Da spiller vi på Torgallmenningen. Klokken kvart på 12.

Spiller både med Dj, og med band. To seperate set. ambisiøse greier.

ta med familien, ungene og hele fantefølget.

2 kommentarer:

kraftmeholdinkæft! sa...

fatlip dok. var lattakiiick..

Daogen sa...

Fin Mike Carrol opptreden.. OG status.