fredag 30. oktober 2009

Tvillingene

That Ain't Right Music Video from LM on Vimeo.



Tvillingene Lowkey og Sandman traff jeg i Austin.

Sammen utgjør de gruppen Southbound. De er skikkelig ydmyke, flinke og gode folk med store hjerter. Begge har et par unger (nok unger til at jeg ikke helt fikk oversikt) hver, til tross for at de ikke er eldre enn meg. De var litt sjokket over at INGEN av oss nordmenn hadde unger, når alle var over 20 år.

Sandman (andremann som rapper, han med det skeive blikket) var en av folkene jeg ble best kjent med. Han er også en flink fotograf (sjekk siden hans her), og generelt en kar med veldig mange fine tanker. Det er pussig å plutselig befinne seg i en religionsdiskusjon i Austin. Med en bosnisk muslim, en amerikansk muslim, og en amerikansk agnostiker. Sandman var kanskje den første skikkelige agnostikeren jeg har snakket med. 

Liker denne låten, og det er kult å se kjente fjes igjen. Bone viser fram tattiser. Bøllen, SB er oppe i videoen og tar opp plass. Hans makker, den litt mer hengslete Reggie er der også. Jeg fikk en mappe med beats av han i dag, fantastisk fantasi på den karen. Han ba meg hilse til Leo og si sorry for at det tok så lang tid. Og så ba han meg be Girson om å sende noen klær. Haha. Love it.




Sangen handler om folk og rappere som prøver å være noe de ikke er, og ikke trenger å være. That aint right.

2 kommentarer:

Greta-G sa...

Jeg syns også det er rart at dre ikke har barn!

/Greta-G

Lars Vaular sa...

haha. ja jeg vet det.