fredag 6. november 2009

tilfeldige tanker pt: en liten en.

Hei, har ikke fått skrevet for jeg er i oslo og lager musikk. Har spilt inn med Tommy Tee i går, også skal jeg tilbake der i dag. Tar med kameraet, Vågard har så lyst at jeg skal ta bilder.

Små øyeblikk fra gårsdagen :

1) For hver beat jeg plukker sier Tommy "å, den hadde jeg ikke trodd du skulle like, nå overraska du". Jeg er full av overraskelser.

2) Elling fra Gatas Parlament hang ut og hørte på når jeg spilte inn. Han har rottehale og fortalte masse røverhistorier om Blitzere, nazister og voldelige traktorlesber. Det var stas. Jeg vet ikke helt om jeg skal fortelle dem videre, for Gatas Parlament holder seg til g-koden, det er jeg sikker på. Så jeg skal ikke fortelle dem videre, men det var godt stoff, stol på det. Passende nok spilte jeg inn en slags politisk satire i går. Helt tilfeldig, men gøy at Elling var der og kjørte opp stemningen.

3) Hotellet.

Jeg er lost in translation på det her hotellet. Det skjer alltid. De skulle bare hatt en bar så hadde jeg karaoket ut hele oslo på bill murray-kjøret. De har hårføner her, men den er skikkelig dårlig. Den suger. Som barn elsket jeg å blåse varm luft fra føneren over ansiktet, mens jeg stirret på glødetråden inne i der. Men denne her blåser bare skitten gammel varm luft. ÆSJ. Og glødetråden er skikkelig morken.

Får sjekke ut noe tv. Faen volumknappen på fjernkontrollen virker ikke. Må reise meg. argh.

Fikk en kink i ryggen i går.

4 kommentarer:

Gunnar sa...

Du skuffar når du ikkje har "tilfeldige tanker" i tittelen på dette innlegget.

Lars Vaular sa...

ka snakkar du om?

:)

Anonym sa...

morsomt at en hårføner som suger skikkelig betyr at den ikke virker, men om du oversetter til engelsk så virker den plutselig: "the hårføner really blows"

Anonym sa...

Fortsett å holde standaren på innleggene så høy, alle de siste innlegene dine har vært en fryd å lese!