mandag 30. november 2009

Lille Ali


Eg har en liten tjommi som heter Ali. han e type 11-12 år tror eg. og dødskul. han pleier å spørre meg ke det går i, og når eg skal fortelle han ke det går i, så avbryter han meg og sier ting som :

"okey, mann, fett det, eg må stikke. eg ska t byen med damen min."

god stil.

I dag gav han meg en lyd på facechatten.

Ali 1:47pm

Laao

Lars 1:48pm

laoen

Ali 1:48pm

Skjer

Lars 1:49pm

jobber

Ali 1:49pm

med ka

Lars 1:52pm

ka tror du haha
med å være lars vaular

Ali 1:53pm

får du vet ke det går i de det ståri med deg

Lars 1:53pm

ja visst
du vet

Ali 1:54pm

Bergens største raper in the buildning

Lars 1:55pm

hahahahahahah

Ali 1:55pm

Jeg er ÆRLIG!!

Lars1:56pm

ja, men når du skriver raper med en p istedenfor to, så betyr det voldtektsmann

Ali1:56pm

dam shitttt!!!

Ali 2:12pm

Jeg hører på Tommy Tee med Jesse Jones & Lars Vaular - "Først og fremst"

Ali 2:14pm

her er noen rim du kan bruke på rapper
-:
De tok veien men vi tok snarveien
Jeg følger drømmen men de følger srtømen
strømmen

12 kommentarer:

Anonym sa...

hahahaha, dayum

Anonym sa...

Hahhaah, vi ler oss i hel!! Dette gå oss i hvertfall et lite lysglimt i skolehverdagen!

btw. bra konsert i Fana kulturhus, som alltid! .. til tross for et dårlig publikum, som ikke ville være med å hoppe og synge med med oss :(

Hilsen Ida og Sara.

Anonym sa...

for en kul fyr! morsomt!

Anonym sa...

Damn! Det "Drømmen - Strømmen" rimet har jo i grunn Vågard brukt.. Vågard, har du kokket rim fra Ali?

Simon

facebook.com/vagard sa...

EID, Lars - RAPER betyr ikkje voldtekstmann. Rapist, mann, rapist. Area hadde den blemmen der på en gammel sang husker eg haha.

Lars Vaular sa...

ja men hvis du bøyer dette engelsk ordet som et norsk (noe mange gjør med engelske ord) så blir det en slags mening over det.

det e jo en slags slang kan du si.

Lars Vaular sa...

sånn slang som eg og ali bruker. på chatten

Anonym sa...

"du er så dritgod i raping"

Anonym sa...

ali!! kjent fra thc effekten

Anonym sa...

kjemikalie ali ruler!!! big ups

facebook.com/vagard sa...

Lars: Litt som at du "Fucket" hon? Uten sammenligning for øvrig altså!

Lars Vaular sa...

ja i den duren