onsdag 18. november 2009

Telefon

I går ringt det en dame som sa at jeg hadde mistet solbrillene mine. Jeg forstod aldri helt hvor de ringte fra.

-Heter du Lars Vaular?
-Ja.
-Savner du noen solbriller?
-Hæ?
-Vi har funnet solbrillene dine.
-Tror kanskje de ikke er mine...
-Ja, men det står navnet ditt på dem.
-Ja, men jeg tror ikke det er mine, det vil si, de har kanskje vært mine på et tidspunkt men før du fant dem tror jeg at de var noen andre sine.
-Vi fant dem på Krokvelden. Du var her på Krokvelden, ikke sant?
-Hva er Krokvelden?
-Var du her på Krokvelden?
-Nei, du skjønner selv om navnet mitt står på brillene så betyr ikke det at jeg eier dem. Det er mange som har sånne briller det står navnet mitt på.
-Okey, nei jeg bare ringte siden det stod navnet ditt på og tenkte du ville ha tilbake brillene dine, for vi holdt på å kaste de i søppelspannet.
-Det er ikke mine, men ikke kast dem da, gi de til noen som vil ha dem, eller kanskje vedkommende som var på Krokvelden.
-Ok.
-Takk, håper du får en fin dag.

7 kommentarer:

Jojoo sa...

Haha det måtte jo skje før eller siden

Anonym sa...

:)

Anonym sa...

Haha, hørte selv om en hendelse der en venninne av en venninne hadde vært på byn, og våknet opp med solbrillene til en Lars Vaular som hun hadde klart å KNEKKE. Hun var helt forferdet og syns synd på denne Lars som hun hadde stjålet og knukket solbrillene til, hun vurderte visst sterkt å spore deg opp for å unnskylde.

Lars Vaular sa...

haha. første uken jeg hadde dem traff jeg en kar som så på brillene mine og sa, å så fett har du fått navnet ditt på brillene?

så sa jeg ja, jeg har laget 500 stk.

Da så han på meg som en idiot.

Vikki sa...

Haha, ironisk!

Maria sa...

LOL

Anonym sa...

hm..hehe:)