fredag 13. november 2009

Tilfeldige tanker pt bloglife

Man skriver liksom blogg om ting som skjer, men når det virkelig er ting som skjer så har man ikke tid til å skrive om dem. Slik er det litt for meg om dagen. Jeg beklager, for jeg vet jeg har et ansvar ovenfor dere mine lesere, og jeg vil helst ikke forsømme dere.

Tilfeldige tanker:

*Har funnet maaaange gamle bilder, digitalisert. Både fra Bosnia og omegn. Skal flekke dem opp så snart som mulig. I den rette sammenhengen.

*Hvis jeg skal bytte en hjerteklaff, vil jeg bytte den med en griseklaff, og ikke en kunstig klaff. Griseklaffen må man bytte ut etter ti år, men den kunstige klaffen kan man beholde hele livet, så lenge man går på blodfortynnende medisiner.

*Husker dere Koss høretelefonene jeg kjøpte for to uker siden i mobilbutikken? Gjett hva, de har sluttet å virke. Alt jeg ville ha var noe å høre musikk på!! Så nå kanaliserer jeg all sinne og harme mot høretelefonene/mobilbutikken. Det som er kjipt er at livsgarantien har en behandlingstid på ca tre uker. Merker at jeg ikke er helt klar for å vente i tre uker for et produkt som varte i to. Jeg føler også at jeg har brukt så mye penger der nå (på ingenting, egentlig bare på å være høflig og late som om jeg er enda dummere enn jeg er) at de burde slengt produkter etter meg på livstid. Det er som om det ikke lenger bare handler om dårlig kundebehandling, på et sted ble Lars vs mobilbutikken mer som et sosialt eksperiment.

*Kråkesølv platen jammer hardt. Spesielt Skredder. Den er veldig god. Anbefaler alle å kjøpe Kråkesølv platen og høre dem når de spiller med The New Wine i Bergen. Kråkesølv synger på norsk, har gode tekster, men kanskje først og fremst dritbra flow. YEAH. SHIT IS REAL. Så ikke la dere lure av de søte melodiene og skjønne (!) frisyrene, Kråkesølv er real hip-hop. De lager ikke hip-hop da. Men, Kråkesølv guttene kom på min første Bodø konsert, og han ene fortalte at han hørte på Tier'n & Lars - Tilbake til stripa back in the G. Det er real hip-hop. MASSIVE RESPEKT TIL KRÅKESØLV MASSIVEN.

15 kommentarer:

Lennea sa...

Åh, håper platen til Kråkesølv ligger fint plassert på hyllen når jeg dukker opp på jobb idag. Forresten, husker da sjefen min viste meg cd'en din "La Hat" når du stakk innom med den på Musikkverket Os, for noen år tilbake. Så jeg synes det er litt kult å kunne si at "Yes, her har Lars Vaular vært." haha (:

Lars Vaular sa...

ja. folk begynner å få øynene opp for la hat nå, kjekt det!

Hkon sa...

drit i jæla telebutikken. Kom bort i gågaten så ordner eg deg opp på experten

Anonym sa...

Satt og hørte gjennom noen gamle freakshow låter fra them youngin days, og når får vi høre joe motion og futuristic på track igjen. Dog kanskje i en smule oppdatert form. Skjønner egentlig godt at dere switcha.

Anonym sa...

offtopic:
Hele Kulturclash generelt er så genialt gjennomført! Hvor kan jeg få vite hvem som har produsert de forskjellige sporene?

Lars Vaular sa...

hkon :

eg kommer bort på experten. kordan vet du at det e telebutikken? ikkje det at det e det då. (hehe)

anonym 1:

eg og olav har faktisk ingen sanger som ble utgitt sammen. så første gangen DU får høre oss sammen blir på Joddski skiven, da vi gjester en låt der. Også har vi et par låter vi har jobbet med sammen, får se om noe dukker opp på utgivelser i fremtiden.

anonym2 :

kulturclash var et godt konsept, men jeg ble aldri fornøyd med låtene. hvis du kjøper platen (HAHAHA) så står produsentinfoen inni coveret. ellers kan du google stress.no for et gammelt intervju om platen spor for spor så snakker vi om alle låtene og produsentene osv.

Joppe sa...

Sjekk ut hip hop-prosjektet til Magnus Eliassen fra 2003. Mats Dawwwg er med også.

Magnetisk Nord - Tinglysning EP
http://www.hip-hop.no/showpost.php?p=764484&postcount=283

Anonym sa...

Har kjøpt platen online vettu Lars! !!!!2010!!!!

Er jo ingen steder som selger Kulturclash i hardkopi lenger! Hvor får jeg tak i det?

Anonym sa...

dere har vel vers i lag på freakshow promo epen, på første tracken, husker ikke i farta hva den heter, den som starter med mesterkokken shouter supa ugly. så det blir nok ikke første gang jeg hører, mjehehehe. når får vi forresten innlegg om freakshow og etterdønningene.

Lars Vaular sa...

ja eg må kjøre opp en del gamle ting. fikk nettopp watc på brent cd. nostalgia. det blir oppkjøring. husker ikke helt hva den supa ugly greien er, men husker den introen.

Lars Vaular sa...

ja eg må kjøre opp en del gamle ting. fikk nettopp watc på brent cd. nostalgia. det blir oppkjøring. husker ikke helt hva den supa ugly greien er, men husker den introen.

Enoksen sa...

Tilfeldig kommentar pt. har ingenting med noe annet å gjøre.

Når gjør Lars Vaular ei låt sammen med MC Lars?
Vi venter i spenning!

Anonym sa...

http://dump.no/files/454ed30925c3/01-freakshow-ukjent_tittel-ftd.mp3

kos deg med den

Anonym sa...

okei, den derre var da shizniiiiit!

Anonym sa...

e det joemotion på sisteverset der?