mandag 23. november 2009

tilfeldige tanker pt: pepperkakebyen.

Noen tok en Rick James på natt til søndag og tråkket på pepperkakebyen. FUCK YOUR GINGERBREAD HOUSE liksom.

Vil påstå at pepperkakebyen er MER for voksne enn for barn. Uten at det er saklig da.

De som har gjort det her virker som noen utrolig kjipe folk, men seriøst. Ikke vær redd, synderne skal få sin straff.

Jeg mener:
Vi har nemlig det mektige, mektige politiet på saken dere, og de har sirkler seg inn på de mistenkte. De karakteriseres som tapere sosialt, tapere i sport, så vel som tapere i skolen.

(for ordens skyld var John Olav Nilsen & Gjengen i Oslo, og jeg og Fjorden baby! har også alibi).

Politiet har også konstatert at det er snakk om gutter, fordi ingen jenter kunne gjort noe sånt. (!)

I tillegg så har vi BA på laget. Med alle avisens sider til disposisjon. Dette ordner seg folkens.

Ikke vær redd.

Det slår meg likevel at de som har ansvaret for at en pepperkakeby blir plassert på Torgallmenningen midt om natten uten vakthold i julebordsesongen burde se seg sjøl i speilet også.

11 kommentarer:

alexandra sa...

ikke glem dusøren på 100 000 kr til helten som tar Pepperkakeby-vandalene (Pepperkakeby er nå et egennavn), som db så fint sier det.

Lars Vaular sa...

ja det er nesten kvalmende. 100 000 kr til å finne den som har gjort det.

Det er SÅ uinteressant for meg.

Lars Vaular sa...

Kanskje jeg skal angi meg selv for 100 000.

alexandra sa...

lurt. du får sikkert ikke større straff enn en liten bot. og kanskje du må lage et pepperkakehus.

beating the system

Anonym sa...

Politiet jobber nå ut fra teorien om at det er en pepperkakemann-taper som har sprengt seg selv i luften med en sukkerbombe. Det foregår nå analyser av de forskjellige smulene for å se om man kan stadfeste hvilken Pepperkakerase som står bak terroren. Alle foreløpige funn peker i retning brunfarget opprinnelse.

Lars Vaular sa...

hørte det faktisk var en Kakemann som gjorde. Frustrert over at det ikke var hvite hus der.

Svensson sa...

Skyld på Lars Vaular!

Anonym sa...

reagerte selv på uttalelsene fra politiet, haha. "nærmest tilbakestående", "tapere" osv.

kan'kje politiet bruke ressurser på viktigere ting? Greit det er trist at pepperkakebyen er knust, men ja, må jo kunne sette ting i litt perspektiv.

Anonym sa...

Kah! det e jo uansett de der taggerene..
For eg har lest i avisen at de ikke e flink på skolen, og e helt dum i hode. Liksom

Anonym sa...

Bare i Bergen, bare i Bergen..

Elisabeth sa...

Word til den min venn!