fredag 4. desember 2009

hvil i fred til Chad Butler



En dag er du her.

Og så er du borte.

Nå er det to år siden jeg satt og leste på pcen min og fant ut at en av mine store inspirasjoner og helter (ja helt!!) desverre hadde forlatt oss. Jeg ringte Girson og fortalte hva som hadde skjedd. Det var som å miste noen du kjente. Jeg skal ikke skrive mye om Pimp C, men håper alle som ikke har sjekket ut Pimp og UGK i det siste, bruker muligheten til å sette pris på musikken han skapte og lar den leve videre etter døden hans. For dere som aldri har hørt UGK få tak i "Ridin Dirty", deres ubestridte klassiker.

Sjekk ut :

Dette fine, dyptgående intervjuet fra cocaineblunts.com

Mama Wes (moren til Pimp) sin favoritt UGK sang (hun er rå som er en gammel dame og liker en sang som heter )" I left it wet for you":

2 kommentarer:

Anonym sa...

i left it wet for you nigggguuu

RIP TO DA PIMP

Lars B sa...

Pimpen lever alltid i mitt hjerte.

Smoke some bitch