tirsdag 22. desember 2009

lars vaular dropper en 12 " vinyl og nytt album i 2010

hei.

sorry for at jeg ikke har hatt tid å skrive. (klassisk bloggintro)

driver å øver med Girson og Pete'n til ungdomskoleturne i regi av rikskonsertene i januar. Sa jeg ungdomskole? Jeg mente ungdomskule. Vi skal til steder som slutter på o, som Sveio og Bømlo. Vi skal til vaksdal og modalen,eksingedalen. Min mor kommer fra eksingedalen, så det er gøy. Vi skal til Moster. Moster har en sånn musical, den var jeg på da jeg gikk på barneskolen, det er bra lenge siden, tror kanskje Jan P Syse var statsminister da. Det var noe nyheter om han på bussen. Voss er oppe i mixen også. Granvin. Det blir gøy.

Ellers hører jeg gjennom mixer for de første smakebitene fra neste album. Jeg gir ut en utradisjonell 12" vinyl med to sanger pluss remixer litt etter nyttår som kommer til å overraske en del og glede mange flere. Jeg er ivrig. Men fattet. Gleder meg til å vise. Albumet kommer mest sannsynlig litt seinere på våren.

Vi driver også å lager samt planlegger videoene til vinylen, og blant blant inspirasjonene er blitzere, gammelrasister, ungdommer med nunchakus og kastestjerner, og Titi Suru and Rada fra youtube. Andrew kjører meg opp med fine løsninger. Skikkelig.

Jeg la nettopp et vers på mixtapen til Oter, som Poppa Lars hooket meg opp med. Det ble en slags alternativ romjulslåt uten å være det i det hele tatt. Som en romjulsfylla. Sorta kinda liksom. Sjekk ut tapen som kommer snart.

håper alle sammen har nok penger til å kjøpe noen gaver til noen, og ellers håper å finne julestemningen snart.

8 kommentarer:

Anonym sa...

gleder meg

Anonym sa...

Fett,fett. Men lars, kan'kje du steppe opp på OPG eller noe å legge ned en freestyle igjen! Bare for å vise at du fortsatt har litt undergrunn igjen i deg. Fikk så jæla oppsig når jeg hørte den 06 freestylen din igjen.

Men jeg må si at du gjør det bra! Det har du alltid gjort, helt siden tidlig freakshow tider. Håper du fortsetter å holde det ekte og gjør din greie!

God jul og godt nyttår!

Lars Vaular sa...

takk for fine ord. ja jeg har lyst til å spytte noe på radioen igjen. men det blir alltid med tanken. og jeg må nesten bli spurt, for jeg husker ikke å spørre selv haha.

men hei, ikke bli forvirret, jeg eier den der undergrunnen :)

Kabir Walia sa...

hey lars, gi meg en lyd hvis du noen gang vil høre gjennom greiene mine.
I tilfelle du ikke husker hvem jeg er så er eg han inderen som var med på kurset. Anand har nr mitt, så bare skrik ut hvis du har lyst å høre noe.

Lars Vaular sa...

hei kabir! hørte du fikk støttepenger. gi meg en lyd på facebook eller på larsvaular@hotmail.com !

Helene sa...

Sveio? Skal vel ikke tilfeldigvis på Vormedal ungdomskole i Karmøy????

Lars Vaular sa...

vi skal ikke det så vidt jeg vet desverre ..

Martin sa...

Gleder meg =)