onsdag 2. desember 2009

Stipendutdeling på Landmark i morgen!




....y los vatos locos!!!

Jeg har den glede av å kunne invitere til Landmark i morgen, Torsdag, klokken 19.00, der jeg skal motta mitt kunstnerstipend! Sparebanken Vest gir meg 50000 kroner. Jeg er en kunstner, endelig (!), og håper at alle vennene mine kommer og deler dette med meg.

I morgen får vi oppleve noe vi bare har sett i Blood in Blood out før. Jeg, som Cruz Candelaria, skal motta støtte, for min kunst. Jeg skal også takke familien min. Og.............. 5071/NMG/G-huset!

For dette er gjevt.

I filmen, blir Cruz heroinjønker og maler svært abstrakte bilder. Vi får se hvordan det går med meg.

(!)

2 kommentarer:

MLG sa...

Gratulerer Stiquo Suave! Dette var vel forjent for en av de hardtarbeidende i gamet. For ikke snakke om den maktdemonstrasjon du utviste på d e glede. Norges beste norskspråklige album, ikke bare det, men topp 5 av album gitt ut i norge. Gleder meg til nye prosjekter og ta ræva di til tromsø igjen snart. Tror du har vokst mangen hakk som artist siden sist du var her selv om det var eksplosivt. Holder det gate som boblejakka rett ut i fra døden på oslo s!

Lars Vaular sa...

tusen takk mann! kult å høre. håper å komme meg oppover, i mellomtiden så lager jeg en sang med fra traktene (nesten tror jeg ihvertfall hehe).

men neste år for sikkert!!