torsdag 28. januar 2010

Rett opp og ned VIDEO


http://www.youtube.com/watch?v=jdlEkyClsYk

Nei du kan ikke trykke på ruten. du må trykke på linken. Lionsgate som eier bildene har satt restriksjoner på greiene. fin ordning egentlig. jeg får vist fram hvor kul filmen deres er, men ennå får de beholde litt stolthet i eierskapet sitt. jeg vet ikke helt hva som er lovlig eller ikke. jeg mener jeg har jo tatt bildene fra youtube, og klippet dem sammen og lagt dem opp i ny sammenheng. de var jo allerede der fra før. det er mye av det musikken min handler om også, et uklart skille mellom rett og galt. at ting er udefinert.

men mest gjorde jeg det fordi christopher walken er alt for kul. dette er min hyllest til en av tidenes feteste skuespillere. og 730 nippleslips.


dette er første videoen jeg har prøvd å lage. jeg har aldri gjort dette før, og det kan du sikkert se. men ennå. syns den er fet. haha. Denne er 2 hot 4 embedding. motivasjon og mestring. håper dere liker.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Genialt, Lars!
Erlend.

Anonym sa...

Like it Larsemann!

Anonym sa...

me like

Anonym sa...

hold deg til noe du kan då vævvlar!

BM sa...

Du blir nok arrestert av Hollywood-politiet for dette. Løp som faen, eller gjem deg på dassen på Vic!

Torgeir sa...

Følg opp med lignende video på neste sang. Syns det her var konge.

M sa...

Orginalt, liker det.
Supert!

Lars Vaular sa...

anonym som ikke liker :

hvorfor skal jeg det, når jeg kan gjøre akkurat hva jeg vil?

bm: traff en kar fra hollywood-politiet på dassen der en gang, kjip kar. skal høre med kokken om eg kan danke meg på kjøkkenet.

Torgeir: takk! har en video på gang til neste sang, den er ganske fet den og, på en litt annen tipp.

m: takk, kult at du liker!!

Anonym sa...

fa fa fa ntasktisk