mandag 11. januar 2010

tilfeldige tanker pt. mål 2010

-gi ut min første vinyl som soloartist. oh yeah, eg har gitt ut vinyler før. denne vinylen blir en ep med to sanger pluss remixer og får navnet "helt ute på ep".

-debutere som DIY videodirector. har laget ferdig youtubeklassikere til de to sangene på epen.

-debutere som rapper i dyrekostymer i øvrige videoer.

-få meg møbler i leiligheten. ihvertfall et bord det går an å spise på.

-fortsette med å tenke positivt, og glede meg over ting jeg kan glede meg over. jeg begynte med det i oktober 2008, det funket som faen for 2009. skal prøve det ut i 2010 også.

-kødde litt med folk. havin a laugh takin a piss lizzom.

-begynne å si nei til ting. sette ned foten, sette krav, og ikke være betingelsesløst positiv.

-legge på meg noen kilo.

-gi ut mitt nye album. det heter "helt om natten helt om dagen". kommer i mai. hvis alt går etter planen, og jeg er like helt om dagen som om natten.

-begynne å spise mer middag med mamma

-henge mer ut med min bror espen og leo samtidig.

-droppe noen vers på nye big ice sanger. gjøre collabos med andre rappere fra andre steder i norge igjen.

-komme nærmere dronning sonja.

-utfordre rammene.

-skrive.

-leve.

8 kommentarer:

STEIN SAKS OG SØLVPAPIR sa...

Veldig enig med deg. Har sittet opp en liste eg og. Særs enig med det å sette ned foten. Kan ikje si ja til alt ass. Skal bli gøy å se videoer fra deg.

.Nam

Lars Vaular sa...

blir digg å sette ned foten. eg har sendt de til troisnguyen yo, sjekk de ut

Nobel Bopel i huset sa...

eg har det der bordet du kan spise på, det funker glis som de sier. vi kan hocke opp på torsdag eller lørdag, eller fredag. helst torsdag, vi har jo et show å kjøre, oi du har kanskje et show du kjører.. men altså det bordet tar eg under armen, du trenger bare ting som står i stil, eller du tar det under armen, det står i stil t deg, det har den samme sjarmen, har liksom det smilet i munnviken, tror det e starten på en nobel bopel i sandviken.

Lars Vaular sa...

munnviker på dine undiker

. jeg stikker til dale, eksingedalen og modalen på onsdag torsdag og fredag. men vi kjører oss opp på lørdag då. ta vare på bordet.

Lars B sa...

Hvor kommer vinylene til å bli solgt? Er det helt splitter nye knakende låter?

Mari sa...

Hei. Jeg er en fan som prøver å finne informasjon om livet ditt og musikken din, men finner ikke så mye. Jeg trenger det til en skolepresentasjon av favorittmusikere, og jeg har valgt deg. Lurte på om du kunne hjelpe meg ut litt, hadde satt utrolig stor pris på det. Det står ikke akkurat mye på wikipedia..
kontakt meg på mail marihove@gmail.com hvis du er interessert :)

Lars Vaular sa...

lars b :

ja helt nye låter, har laget videoer til dem også. de kommer i salg i utvalgte butikker, og til nedlastning. men det er jo først og fremst samlerobjekt. vurderer å trykke usb sticks også.

Anita Melle sa...

Du er nå en herlig kar du, Lars :)
Usb-sticks hadde vært fett!

Melle*