lørdag 6. februar 2010

24.februar Helt ute på EP Releasefest/Konsert på Garage

Hei. har ikke fått blogget i det siste, mye på gang om dagen.

Det blir releasefest/konsert for Lars Vaular - Helt ute på EP på Garage på onsdag den 24.februar, håper å se dere der. Vi kjører opp en under 18års konsert tidligere på dagen, så alle dere som aldri har kunnet komme på konsertene mine endelig får sjansen.

Det blir nye sanger, samt gamle klassikere. Litt rave, men mest rap. Litt mørke men jævla mye lys også. Jeg og Girson og DJ Store P har et sinnsykt ekte opplegg for dere.

Det blir altså stor fest. Dj's. Ej's. Glowsticks. Usbsticks. Chicks with dicks.

Det koster rundt hundrelappen å komme inn, men jeg kommer tilbake til dere med mer info om hvem som spiller osv. Bare sett av datoen og ta fri på torsdagen, for dette blir smålig legendarisk.

7 kommentarer:

Andrea Conradsen sa...

rettoppogned er favorittsangen min. så vet du det

jørgen da headtoucha sa...

Kan man kjøpe vinylen på konserten?

Lars Vaular sa...

andrea : takk, kult å vite. så vet du det!


jørgen : hvis alt går etter planen så kan du det!!

Sofie sa...

Kult! Blir det attenårsgrense da eller?

pjallaren sa...

Chicks with dicks, eg kommar!
Fett at det e en onsdag forresten!!

Anonym sa...

ja denne går ut til de som e ute på det midt i uken. dødskult gjort av deg

nmg!

perpan sa...

Er det mulig å be om å ikke la bassen være så jævla dominerende som den pleier å være på rap-gigs. Har irritert vettet av meg på Talib og Nas fordi jeg nesten ikke hørte noe annet enn boom-boom-boom-boom.

Du spiller vel en del fra nye platen for oss som har sett de gamle sangene live ett utall ganger?