fredag 19. februar 2010

Lars Vaular - Gi meg noe bass (NY VIDEO)



Dette er nye videoen min, den andre jeg har laget. I mitt liv. Som du kanskje ser.

Sangen er produsert av Thomas Eriksen og hentet fra "Helt ute på EP" som vi har releasefest for på neste onsdag på Garage i Bergen. Platen kommer på vinyl, usbsticks samt lovlig og ulovlig nedlastning.

Nå er jeg i Oslo og klar for by:larm.

Spiller på Revolver klokken tolv i natt (fredag), og spiller klokken 01:30 på lørdagsnatten (til søndag). Kom hvis du kan, og fortell noen om det hvis ikke.

god helg!

12 kommentarer:

Anonym sa...

bla bla

http://www.youtube.com/watch?v=wMBMR1sdKcw

kedusnakkerom? sa...

BOOM! Knusefet sang. Og dødslattis video - slutten!!!

Anonym sa...

vidtomp3 .. liker pågangen

Anonym sa...

Wow....digg sang :D EN av de beste eg har hørt fra deg sålangt :)

Anonym sa...

Gratulerer mann! Dritfeeeit!

Lennea sa...

Fantastisk sang! Gleder meg til EP-en nå. Men det jeg undrer på, hva blir prisen på usb-sticken og 7" på releasefesten din?

Ego sa...

dødsfett vaularen, jeg liker at du hjelper meg å få satt fevik på kartet, place i was raised! mange fevikpatrioter som digger dette, haha, gamle gjengen F.F.F (Fevik For Faen), oh them rebels.. du har skapt en ny sjanger, og du kan sitere meg på den mayne, POP HIP. and its awesome. stay up, og når faen er du klar for en hook up busyman? kom deg til sørlandet, gjør ett show og så studioflytime.

Ego sa...

det skal også sies at jeg aldri har støttet arne myrdal og gjengen og at patriotene heller ikke gjør det, det er bare plassen, bare så det ikke misforstås! haha, så det kunne blitt litt mistolket etter ett par øl her og litt annet. anyways, funny klipp av en teit krig som foregikk!

DogShow sa...

Håper faen ikke at det blir en 7". Ekte artister gir ut EPene sine på 12".

Anonym sa...

7" sucks!

Anonym sa...

Fantastisk! Fevik for faen!! Ler meg ihjel av det opptaket hver gang jeg ser det.

Anonym sa...

Du var dritkul på Træna!