fredag 26. februar 2010

oppsummering av Helt Ute På EP Releaseparty onsdag

Har prøvd å skrive noen ord om releasefesten på Garage. Evaluere litt. Pål Rønnevik kjørte meg opp med feite bilder fra kvelden, sjekk ut:



Køen utenfor gikk visstnok helt ned til blomsterbutikken. Jeg klarer ikke helt plassere blomsterbutikken, men jeg forstår at det er rimelig langt. Det var visst mange som ikke kom inn, og det beklager jeg. Men samtidig så har dere hatt god tid til å kjøpe billetter. #heltute



På konserten solgte vi salt og søtt snop i løsvekt. Frk. Brun fra Kremmerhuset hadde også laget egne sur/salt mixer i poser som gikk for 20 kr stk. solgte kanskje syv eller åtte hekto på noen timer! Takk for hjelpen! #selgernoenhekto



Det var mange som var skuffet over at Helt Ute På EP ikke var til salgs, verken på usb sticks eller vinyl. Jeg beklager dette, det er management som fucker opp. Jeg skulle skylde på dem fra scenen, men glemte det. Virker kanskje litt rart å ha release på noe som ikke er kommet, og ikke er tilgjengelig på festen. Ser den. Men det var noe som bare føltes veldig riktig med det også. Den kommer visstnok i posten neste uke. Men posten er jo helt ute. #heltute



T-skjortene mine satt fast i Oslo. Jesse prøvde å sende dem i en bag med NSBtoget, men de stolte ikke på han. Visste ikke hva som var oppi baggen. Haha. #heltute #forrettpris


Så det endte med at jeg bare solgte merchandise for Fjorden Baby! Hadde ingen egne ting, men solgte fjorden t-skjorter, fjorden cder og fjorden spretterter, men ingen Lars Vaular ting. det føltes riktig for dette releasepartyet egentlig. #heltute Skatebård oppe i kåken. Se opp for hans badass Gi meg noe bass remix som kommer på vinylen neste uke. Jeg sa Helt ute på Ep er ute neste uke #heltute


Det var syyykt god stemning på publikum, tror det er lenge siden det har vært sånn på en onsdag på Garage. Jeg blir egentlig litt brydd av overfloden av de gode vibbene for tiden, vet ikke helt hva jeg skal si. Folket er så gode om dagen. Da er det godt å kunne lese i studentavisen litt kritisk røst. Selv om jeg ikke helt forstår hvilken konsert han her har vært på, publikum var jo dritbra!


"Dj Store P e den eg setta påååååååååååå!" Verdens beste rapper på platespillerene kutter opp spillet for meg. Han blir ikke med til Livingroom i kveld, men der skal jeg, Leo og Girson representere hardt for NMG/G-huset. Dere som er i oslo, stikk innom der og sjekk oss ut. Vi skal spille noen låter og har med oss t-skjorter hvis noen er interessert! #rettoppogned #grasrot

15 kommentarer:

fjorden crazy sa...

Bra konsert!

Men: Hvorfor så kort? Kunne gjerne spilt dobbelt så lenge.

Lars Vaular sa...

har lurt litt på dette. var det så kort?

på cden min var det 46 minutter med musikk også pleier vi å bruke et kvarter på pisspreik. og folk sier vi spilte i bare 25 minutter? det er noen tall her som ikke stemmer? hvem er #heltute ?

jeg tror tiden flyr når man har det gøy.

fett at folk vil ha mer!

mikal sa...

Managementet legger seg flat, og lover vinyl og USB i bedre tid til neste gang. Takk for en fantastisk kveld!!!
Tror de fleste var helt om natten den kvelden...

Vågard sa...

Girson løste hele probelmatikken rundt manglende t-skjorter ved å drite helt i t-skjorter!

BARIS G!

Anonym sa...

Va en heeelt herlig kveld på onsdag :) Mange som ble sint og sjokket over at de måtte kjøpe billett på forhånd siden d va utsolgt, va en av få som kom inn uten å ha kjøpt billett på forhånd, takk for lange gjestelister :D
Men syns Girson kunne beholdt skjorten på, vaskelig å fokusere på musikken når han spretter halvnaken rundt på scenen :)
TAkk for en kongekveld :D håper d blir flere sånne i bergen utover våren og sommeren =)

Anonym sa...

Ville bare hinte om en veldig artig video til rettoppogned, bra gjennomført : http://www.youtube.com/watch?v=U2s9mU13cKs

Anonym sa...

gi en t skjorte til girson

Jeanett sa...

Må bare si at du hadde en heftig opptreden på Ne-yo konserten. Hadde aldri hørt om deg før, men du fikk virkelig vist frem hva du kan. Elsket bass sangen. Den lagde helt syk stemning!

Hilsen Jeanett, din nye fan.

Billy Bremner sa...

Troen på Leeds i innspurten? Syr du sammen en Leeds-låt om vi klarer opprykket?!? :D

Anonym sa...

hva er det folk prater om? girson er deilig.

Lars Vaular sa...

mikal : ikke noe stress. vi kan bare si at det er en del av imaget mitt eller noe :)

vågard : du vet baris g gjør det han føler for ingenting å nøle på

anonym1 : TAKK! skjønner at folk blir sint og sjokket, men jeg håper de kjøper billett på forhånd neste gang! men igjen de burde visst bedre haha. Girson i barris er jo en smakssak, men jeg synes det er sånn passe ute på det at eg elsker det. haha. fett det.

anonym2 : den e feeeeeeet den videoen! godt jobbet av han karen.

anonym3: har gitt han maange t-skjorter mann. men nå tar han de av i løpet av konserten. det er varmt der oppe. lover deg.

jeanett: så kult å høre. sees på konsert da! bass er det beste. elsker bass.

billy b : vi må jo komme oss opp. i år er faktisk ikke det et annet alternativ.

anonym4 : ikke sant?

malle sa...

verdens lengste gjesteliste? de i døren var iallefall ganske oppgitt over den. Blir ikke mye penger i kassen til bergensrappen hvis alle i klikken kommer inn gratis på alle konsertene, men så er det kanskje ikke det som er motivasjonen heller.

Anonym sa...

tror det var like mye de ganske hemmete vaktene som gjorde at det ble sånn kø.

hadde kjøpt billett jeg. gullhår

Helene sa...

Hei! Vi har et prosjekt på skolen om deg, og jeg lurte på om jeg kunne ta noen av bildene dine av deg? Det hadde vært veldig snilt av deg! :)

The Nam sa...

Åh herregud, og hva er dealen med kallenavnene? Larsen, Larsemann og Señor Vaular... Chebus.