mandag 1. februar 2010

Radioresepsjonen om #rettoppogned

Radioresepsjonen om Rett opp og ned PN  by  larsvaular

jeg liker radioresepsjonen, de liker #rettoppogned som du kan laste #rettoppogned for 8 kr her

tusen takk et stort utrop til helge boge som har rippet radiomp3er til meg.

tilfeldige tanker pt dj bogstadveien : jeg begynte å skrive med smiley og sånn lol fordi jeg syntes det var morsomt på en fjortismåte, nå gjør jeg det faen automatisk. LOLZ LIZZOM.

men ennå, ikke bli forvirret :

vi eier den der undergrunnen.

6 kommentarer:

Vågard sa...

eg har lollet uironisk lenge no

Anonym sa...

lol

Magnus sa...

overgrunnen er på vei å bli DIN!

Jermain sa...

Defoe

Anonym sa...

Den nye sangen din Rett opp og ned er kjempe kul.Du rapper utrolig bra, synes det er rart at jeg ikke har hørt mer av deg/om deg:) lykke til...

Lars Vaular sa...

vågard : ja no e det ingen vei tilbake. web 2.0

magnus : fett. men i mellomtiden eier vi den der undergrunnen :)

Jermaine : Defoe trenger hundre sjanser for å score. Er stolt av guttene vi gjorde en hederlig innsats. ankergren var dødsbra. snodgrass va på gli et par ganger og. jaja. l.u.w.r.a m.o.t

anonym: ja det er rart at du ikke har hørt mer om meg, jeg er dritbra. bare spre ordet så slipper flere å slite med samme følelsen. :)