tirsdag 9. februar 2010

"Rett opp og ned" endelig til salgs på itunes!



BIG TUNE!!!

Takk til alle som kjører opp #rettoppogned veldig fett å se at folk koser seg med den på dansegulvene.

Noen på youtube liker ikke videoen min pga stoppet med dialog i midten. De skriver gjerne kommentarer om at, "vi hører på denne på fest, da er det helt unødvendig med den pausen". Jeg vil da si, ja sånn går det når du hører på video på fest. Noen har til og med lastet ned videoen, klippet vekk pausen og lagt den opp igjen (!).

Tanken bak videoen var at du skulle se på den, mens selve sangen er den du kan spille og høre på og danse til. Og sangen er ikke på spotify sier du? nei men nå er den på itunes endelig! spre ordet :)

Hvis du vil høre sangen på fest kan du kjøpe den på ITUNES !!

8 kroner til en tjommi!

4 kommentarer:

perpan sa...

Ser ut som du kommer til å drukne i MGP helvete som dominerer hitlistene for tiden.

Anonym sa...

I Loddefjord reportasjen av Lydverket sier du "Jeg lager ikke dansemusikk"

Er det all about the cash nå?

Lars Vaular sa...

perpan :

fuck alt det dritet. haha.

anonym :

jeg lagde jo ikke dansemusikk akkurat da. men på "rett opp og ned" har jeg tydeligvis gjort det. det handler ikke om penger det handler om at hver sang har sitt eget liv. men det er ikke rart at jeg lager mer dansemusikk nå enn for tre år siden, for jeg danser mer nå. eller tramper

Matsy sa...

Hallao!
Vet ikke helt hvordan det går an å få tak i deg bortsett fra her, men ser du e aktiv hvertfall.. Lurte på om du ville ha en bakgrunn på youtube channel'n din? Det er ofte der ting blir hørt, utenom på Spotify om dagene, så ja:D
Post et svar på min channel du, hvis det skulle falle i smak:
http://www.youtube.com/user/MatsyHD

- Mats, F.Y