tirsdag 9. februar 2010

tilfeldige tanker pt : gjøremål

* må fikse meg en dress til spellemann visstnok. har en bekjent som skal hjelpe meg.

* nrk intervju på minde. etter fem år fant noen ut at eg faktisk ikkje trengte å dra til Oslo for å gjøre radiointervju, de har visst et studio på minde det går an å gjøre det fra. lattix

* eg og leo må snu på en nese. du tror kanskje at dette er slang for å smelle noen, men neida vi skal bare snu på en nese. nesen er på en strekfigur vi jobber med til design for platen.

* tv2 intervju

* skal spelle fotball klokken syv, endelig. gjør dette egentlig hver tirsdag, men har ikke vært hjemme på tirsdager i hele år. en del av meg gleder meg til å spille, en annen, mye større del av meg gruer meg å stadfeste det kroppslige forfallet mitt.

* vokaler til sangene mine blir spilt inn andre steder i landet i dag. håper alt går bra. flotte gjester :)

* regninger (prokrastinere?)

* oi eg må spre ordet for GARAGE KONSERT 24.FEBRUAR 18 år!! facebook oppkjøring i løpet av dagen.

* lage fake liste om gjøremål til blogg for å se opptatt ut

4 kommentarer:

Anonym sa...

Skal løpe rundt deg i kveld

Store V

Anonym sa...

Nese? Strek? Sniffer du narko ellar?

STEIN SAKS OG SØLVPAPIR sa...

Glemt gjøremål: Fortelle fjorden baby! kor og kordan man trykker opp 12"...hjelp oss mann

Anonym sa...

Eg pleide å løpe etter ballen på banen, i halvannen time til eg ble faen meg kvalm, men eg løp etter drømmen til eg skjønte at eg, kunne ta en penn og et ark og skrive an ned!