lørdag 13. mars 2010

#akkuratsomensprettball

http://www.kingsize.no/News.aspx?ArtNo=14697

6 kommentarer:

Anonym sa...

feita... har han hørt på vaularen...

Meg og gutta på landås plukket opp fiddy ganske tidlig(napster days).. Her er en låt som ganske sikkert ikke så mange har fått med seg..

Om man ikke har sansen for karen er jeg ganske sikker på at vedkommende har fått med seg power of the dollar, eller noe av det andre før get rich..

Her er en mange ikke har hørt selv om de er fans..

Sjekk den ut. Classic shit.

http://www.youtube.com/watch?v=Oq_Dqk7d3fk

Vet at 50 ikke er så godt likt i deler av gjengen din lars men denne må du sjekke ut!

Them bergen ni**az, is them rowdy ni**az

PS: 50 og alicia keys ble droppet av colombia records tidlig i sine respektive karrierer.. Noen må ha fått sparken.

Hilsen en som vil kjøpe noen klær som er ganske snobb,
Betaler for dem med en reise jobb.

Anonym sa...

Om man ikke har sansen for karen er jeg ganske sikker på at vedkommende IKKE har fått med seg power of the dollar, eller noe av det andre før get rich..

Mente jeg selvfølgelig..

sliten etter 17 timer jobb. sov godt bergen by

Lars Vaular sa...

50 er lættis, vi bumpet han som faen på den tiden, og ettertiden og.

jeg er jo faktisk en stor 50 cent fan, men jeg hater ennå 30% av tingene han har laget. men sant, noe er laget for folk som meg, mens noe er laget for andre deler av det alt for store publikummet hans.

et sted på veien måtte han blidgjøre alle bolerene og fjortisene som kjøpte så mye plater.

sultne 50 er feeeeet

telle sa...

Baiter 50 deg?

Anonym sa...

Nei. Han har ikke blitt inspirert på The Luux slik som både VG og Kingsize skriver.

http://www.bt.no/kultur/konsert/Her-har-50-Cent-oppholdt-seg-1046007.html

Er litt vanskelig å spille inn 3 låter mellom afterpart og tidlig avreise til Oslo morgenen etter.

Teddy Touch spilte heller ikke noe særlig up-tempo musikk på afterpartyet. Var der selv.

Anonym sa...

det som egentlig er spørsmålet er;

spillte de :

rett oppog ned
eller
gi meg noe bass.

også ett frekt spørsmål
kommer det penger inn for musikken nå? eller lener du deg på stipend?

bare tenkte litt på det i og med at det selges lars sprettballer

og hvem sin ide var det.