mandag 1. mars 2010

A-laget - Nokke Feita 2



A-laget - Nokke Feita 2

Dette er offisielt den feteste rapmixtapen fra Norge dette året.

Nå med skikkelig link også. Bare høyreklikk og lagre som.

A-laget blir med god grunn omtalt som en av Norges mest undervurderte musikkgrupper. Og det er med god grunn. Derfor jeg sier det to ganger.

Chirag fra Karpe Diem forstår ikke hvorfor de ikke har mixet denne tapen.

Hæ? Pete'n har jo vært hjemme og spilt inn og mixet an sjøl i stuen.

Åja, du mener sånn skikkelig mix. I et studio og sånn?

Du skjønner, A-laget er ikke en sånn gruppe som drar til "Sverige" og spiller inn album, lager videoer, og er et lite hestehode fra å komme på Skavlan.

Heldigvis.

A-laget lager musikk bare fordi de ikke har noe bedre å gjøre. Vågard og Pete'n er i sin egen sone, der damer utvilsomt er det beste i verden, ved siden av bass, venner og virkelighetsflukt. Heldigvis. Tekstene er ganske grove. De er liksom Bjørn Hellfuck, hvis Bjørn Hellfuck var elegant, kul og sexy. Jeg mener, Bjørn Hellfuck er jo sykt usexy, men litt morsom. Jeg liker ikke musikken hans, men jeg syns han er morsom. Akkurat som jeg syns en høy fis i offentlighet er morsomt. Ihvertfall en spontan en. Fiser blir kanskje litt kjedelig, men Laget er morsom i lengden og i høyden. De er liksom en sexy og intelligent Bjørn Hellfuck med kule beats. Hvis det høres interessant ut... haha.

På denne tapen holder de det ganske så 90talls med beatsene, og de er flinke til å velge passende instrumentaler som både varierer og komplimenterer.

Dere vet at jeg er en fan. Så bare last ned.

12 kommentarer:

palme sa...

Feit tape! Much love fra Horten.


Palme

karpe sa...

dere burde fortsatt mixet den.

Når ble det nerd å lage videoer og å være på skavlan?

Raggen karp

Lars Vaular sa...

det er vel ikke så nerd. men hvis du lager videoer og er på skavlan og ikke skjønner at a-laget ikke lager musikk med samme ambisjonsnivå som dere gjør så...er det kanskje litt nerd allikevel.

hehe. jeg prøver ikke å fornærme deg. men forstå. lydkvaliteten er jo akkurat det du kan forvente av noen som lager musikk i stuen sin av egen fri vilje, og mixer det på egenhånd (uten å ha gjort det før) fordi ingen andre gidder å gjøre det uten å ta betalt.

og jeg syns egentlig det er litt befriende å høre på noe så ambisjonsløst.

personlig er jeg jo dritimponert over at tapen er på nettet i det hele tatt haha.

og ja, det er jo opplagt at den burde mixes.

:)

Vågard sa...

SLUTT Å VÆR SÅ DIPLOMATISK OG BEGYNN BEEEEEEEF!

For da føler jeg meg litt som en deilig jente når to gutter sloss om henne - SÅ VERDIFULL!

karpe sa...

Jeg hadde bare håpet at jeg skulle klare å høre hva vågard sier uten å konse meg ihjel når jeg hører tapen.

Ambisjons-chirag

karpe sa...

fuck it.. donkeyboy-raggen

Heia bergen fo real. jeg mener det.

Vågard sa...

AHA! Pete har mixet meg inn lavere, sånn at HAN skulle få Bonnierdealen og ikke meg. SLU!

Anonym sa...

belive in the unsigned hype

Anonym sa...

Har sagt det før.. sier det igjen..

Kan noen se til helvete, hente alle med ambisjoner eller ikke bare se å få laget en tape med alle fra bergen. ikke så stress... bare notifer alle og når noen har nok fete saker å levere, så mixes det...


Det er nerd å være på skavlan..

Simon sa...

Skavlan e i hvert fall the shit.

Anonym sa...

Ambisjons-chirag var vel på thomas og harald.

det er nerd

shout out til alle nattevakter i verden.

Lars B sa...

fet tape skavlan er fett men autotune skulle faen vært droppet!!