mandag 8. mars 2010

spellemann

A-laget - Ingenting  by  larsvaular

(HVIS DU ISHE VET SÅ E DET ISHE EG SOM RAPPER PÅ DENNE SANGEN... DET E PETE'N FRA A-LAGET, LAST NED MIXTAPEN NOKKE FEITA 2 HER)

Spellemann, samma faen, G-huset eier undergrunnen... Lol.

Jeg hadde løyet hvis jeg ikke kunne innrømme at hjertet sank ørlite da jeg ikke vant, og at jeg begynte å drikke hyppigere fra den overprisete ølen i den dyre dressen min i minuttet etterpå av ren forvirring. haha. men til og med da, visste jeg godt at Tommy fortjener denne 100% og når jeg tenkte meg om så er jeg jo med på platen så... Å sitte med Mae alias Opaque på spellemann er en seier i seg selv. grattis tommy og hele TP!!

Alle verdens tapere vant big time litt etter. En av de reineste følelsene eg har følt i livet mitt var når Olav hinket opp på scenen med resten av guttene, og tok den der harpen hjem. Hvis du er en av de femten tusen som har kjøpt "For sant til å være godt" kan du se NMG/G-huset logoen bakpå. Dette er første platen NMG/G-huset har vært involvert i som har vunnet Årets Rock, og vi er stolte av John Olav Nilsen & Gjengen. Hva G-huset egentlig har bidratt med lurer du sikkert på, men på arbeidet med denne utgivelsen har vi hatt ansvar for logistikk, materialforvaltning og grasrotsorganisering. SPELLEMANN.

STOLT AV DOKKAR

Ellers var Spellemann litt kjedelig, men ennå litt gøy på en metamåte. Følte vi var på Big Brother, bare med finere klær, dyrere alkohol og flere folk. Fett å være med vennene mine på et sånt sted.

til dere som alltid lurer hvordan det er på innsiden av hinsiden, kan jeg bekrefte/avkrefte et par ting

*ja, Ole Ivars er GANGSTA
*nei, hon der som vant årets barneplate er ikke myndig, hon har bare myndige klær
*ingrid olava virker som en kul dame
*Pussig : Etter jeg kom foran Peter Peters på sexylisten til Elle (!), switchet han opp stilen litt i anledning den røde løperen :

(EDIT : DET DER ER IKKE PETER PETERS ALTSÅ)



Bildet er nigget fra 730 , de har flere.

*Alexander Rybak er ikke en dverg, og er faktisk ganske høy
*Ravi er ikke en dverg, men han er ganske lav ja
*Ravi og Lars Vaular hadde god blikkkontakt under hele showet.
*Chand fra Namsos er og veldig lav
*ja, Robyn er en gudinne
*maria mena gjorde en god innsats, flink.
*bordet vårt var fullt av hecklers, også kråkesølv da. De klappet taktfast og holdt standarden oppe for høflighet.
* Jeg er vanligvis selvsikker, men jeg TOTALbæædet på den røde løperen. Det ble for mye for meg. #bransjeflau #blygidress

sist men ikke minst

*John Olav Nilsen & Gjengen vant Årets rock

9 kommentarer:

C.Bailey sa...

Cute innlegg :)

Annika sa...

Likes! :)

Troblo sa...

"De synger høyest de som ikkje har gehør" sang Eggumen, hvilket forklarer breial-stempelet; egentlig e vi blyge 8)

Huzzla sa...

Whop Whop! Spellemann var fett ass! Syntes Chris lee fortjente å vinne :(

Anonym sa...

tommy tee albumet burde vunnet pop sjangeren.

vi må lage en egen fest der lars får berømmelsen han fortjener

Anonym sa...

Lars er en vinner. Tee-albumet vant bare sånn at o'store hiphop-gudfar ikke skulle ha gått igjennom en hel karriere uten en eneste spellemannspris! Han har jo gjort en del for norsk hiphop kan du si! Men ingen tvil om at det beste albumet i kategorien HIPHOP i år, var D'e glede!

Gratulerer med årets beste hiphop album ihvertfall! fåkk en spellemannspris.

Anonym sa...

Tildeler herved den offisielle Bergenmanns prisen for beste hip hop album i 2009 til lars vaular.

Beste pop album til TT

Anonym sa...

www.trinegrung.no/2010/03/norsk-musikk-som-ruler/

Ishe akkurat Tone

Lars Vaular sa...

c.bailey, annika : tusen takk!

troblo : er ikke helt sikker hvor jeg/vi passer inn i sammenhengen.

huzzla: verdig vinner, tror jeg og chris begge er fornøyd med nominasjonen.

anonym: du jeg vil ikke ha berømmelsen, men festen tar jeg gjerne.fuck the fame, out for money and respect.

anonym2 : takk for gode ord!

anonym3.4 : TRINE GRUNG kjører meg opp... booster itunes salget lol.